Władze Stargardu rozszerzyły formę promocji miasta. Już nie tylko billboardy, ulotki i broszury skierowane do mieszkańców i turystów. Teraz Stargard reklamuje się poprzez ogólnopolskie portale internetowe, telewizję i radio.
W budżecie miasta zaplanowano w tym roku ponad 700 tysięcy złotych na wydatki promocyjne. Plansze zachęcające do odwiedzenia miasta można obejrzeć w telewizyjnej Jedynce i Dwójce. Do wizyty w Stargardzie - Klejnocie Pomorza, zachęcała ostatnio w programie "Kocham Cię Polsko" stargardzianka, aktorka Ewa Kasprzyk.
Jak mówi dyrektor Biura Prezydenta Miasta Stargardu - Zdzisław Rygiel, jest to element nowej kampanii promocyjnej miasta.
- Pierwsza część jest skierowana do mieszkańców miasta, powiatu i regionu. Realizujemy to poprzez billboardy, współpracę Polskim Radiem Szczecin i regionalną TVP. Zdecydowaliśmy się w tym roku na współpracę z mediami ogólnopolskimi. Mamy nadzieję, że przez to Stargard będzie bardziej rozpoznawalny - mówi dyrektor Rygiel.
Podejmowane przez władze Stargardu działania promocyjne mają dwa cele - pozyskanie inwestorów oraz przyciągnięcie turystów. Ci ostatni mogą w Stargardzie zobaczyć unikatową nawet na europejską skalę, liczbę zachowanych zabytków. M.in. dlatego miasto znalazło się w Europejskim Szlaku Gotyku Ceglanego obejmującym kraje basenu Morza Bałtyckiego.
Jak mówi dyrektor Biura Prezydenta Miasta Stargardu - Zdzisław Rygiel, jest to element nowej kampanii promocyjnej miasta.
- Pierwsza część jest skierowana do mieszkańców miasta, powiatu i regionu. Realizujemy to poprzez billboardy, współpracę Polskim Radiem Szczecin i regionalną TVP. Zdecydowaliśmy się w tym roku na współpracę z mediami ogólnopolskimi. Mamy nadzieję, że przez to Stargard będzie bardziej rozpoznawalny - mówi dyrektor Rygiel.
Podejmowane przez władze Stargardu działania promocyjne mają dwa cele - pozyskanie inwestorów oraz przyciągnięcie turystów. Ci ostatni mogą w Stargardzie zobaczyć unikatową nawet na europejską skalę, liczbę zachowanych zabytków. M.in. dlatego miasto znalazło się w Europejskim Szlaku Gotyku Ceglanego obejmującym kraje basenu Morza Bałtyckiego.
Zobacz także
2011-07-14, godz. 13:35
Olbrzymia wygrana wciąż czeka na odbiór
Osoba, która wygrała 161 milionów funtów, czyli 185 milionów euro w euroloterii, wciąż nie zgłosiła się ze szczęśliwym kuponem. Zwycięskie numery z rekordową wygraną padły wczoraj na Wyspach Brytyjskich. Organizatorzy apelują…
» więcej
2011-07-14, godz. 08:41
Brukselski plac będzie nosił imię Solidarności
30 sierpnia plac przy budynkach Parlamentu Europejskiego w Brukseli otrzyma nazwę "Solidarności 1980" - informuje "Gazeta Wyborcza".
» więcej
2011-07-13, godz. 07:08
Miliony euro dla szczęściarza z Anglii
185 milionów euro wygrał mieszkaniec Wielkiej Brytanii w euroloterii, w którą grają mieszkańcy 9 krajów Europy. O rekordowej sumie poinformował organizator francuski operator loterii.
» więcej
2011-06-30, godz. 15:26
Kosztowna Natura 2000
Program Natura 2000 w Polsce należy do najdroższych w Europie. Szacowany koszt opracowania samych planów zadań ochronnych dla poszczególnych obszarów sieci wyniesie prawie 60 milionów złotych. Roczne koszty utrzymania sieci w Polsce…
» więcej
2011-06-28, godz. 15:58
Eksperci: A2 nie będzie na Euro 2012
Autostrada A2 nie będzie gotowa do Euro 2012 - uważa prezes Budimexu, jednej z największych firm budowlanych w Polsce.
» więcej