Władze Stargardu rozszerzyły formę promocji miasta. Już nie tylko billboardy, ulotki i broszury skierowane do mieszkańców i turystów. Teraz Stargard reklamuje się poprzez ogólnopolskie portale internetowe, telewizję i radio.
W budżecie miasta zaplanowano w tym roku ponad 700 tysięcy złotych na wydatki promocyjne. Plansze zachęcające do odwiedzenia miasta można obejrzeć w telewizyjnej Jedynce i Dwójce. Do wizyty w Stargardzie - Klejnocie Pomorza, zachęcała ostatnio w programie "Kocham Cię Polsko" stargardzianka, aktorka Ewa Kasprzyk.
Jak mówi dyrektor Biura Prezydenta Miasta Stargardu - Zdzisław Rygiel, jest to element nowej kampanii promocyjnej miasta.
- Pierwsza część jest skierowana do mieszkańców miasta, powiatu i regionu. Realizujemy to poprzez billboardy, współpracę Polskim Radiem Szczecin i regionalną TVP. Zdecydowaliśmy się w tym roku na współpracę z mediami ogólnopolskimi. Mamy nadzieję, że przez to Stargard będzie bardziej rozpoznawalny - mówi dyrektor Rygiel.
Podejmowane przez władze Stargardu działania promocyjne mają dwa cele - pozyskanie inwestorów oraz przyciągnięcie turystów. Ci ostatni mogą w Stargardzie zobaczyć unikatową nawet na europejską skalę, liczbę zachowanych zabytków. M.in. dlatego miasto znalazło się w Europejskim Szlaku Gotyku Ceglanego obejmującym kraje basenu Morza Bałtyckiego.
Jak mówi dyrektor Biura Prezydenta Miasta Stargardu - Zdzisław Rygiel, jest to element nowej kampanii promocyjnej miasta.
- Pierwsza część jest skierowana do mieszkańców miasta, powiatu i regionu. Realizujemy to poprzez billboardy, współpracę Polskim Radiem Szczecin i regionalną TVP. Zdecydowaliśmy się w tym roku na współpracę z mediami ogólnopolskimi. Mamy nadzieję, że przez to Stargard będzie bardziej rozpoznawalny - mówi dyrektor Rygiel.
Podejmowane przez władze Stargardu działania promocyjne mają dwa cele - pozyskanie inwestorów oraz przyciągnięcie turystów. Ci ostatni mogą w Stargardzie zobaczyć unikatową nawet na europejską skalę, liczbę zachowanych zabytków. M.in. dlatego miasto znalazło się w Europejskim Szlaku Gotyku Ceglanego obejmującym kraje basenu Morza Bałtyckiego.
Zobacz także
2011-05-19, godz. 14:01
Bruksela upomina Polskę
4 upomnienia wysłała dziś do Polski Komisja Europejska w związku z ignorowaniem unijnego prawa. Bruksela wytknęła Warszawie, że nie wdrożyła w pełni kilku dyrektyw, i zażądała szybkiego dostosowania polskiego prawa do unijnych…
» więcej
2011-05-13, godz. 14:21
Brakuje pieniędzy na bezpieczeństwo podczas Euro 2012
Mniej niż 200 milionów złotych rząd zamierza wydać na zabezpieczenie piłkarskich mistrzostw Euro 2012. Organizowane w tym samym roku letnie igrzyska olimpijskie w Londynie na bezpieczeństwo przeznaczą 600 milionów funtów. Finansowanie…
» więcej
2011-05-10, godz. 16:06
UEFA zaniepokojona awanturą we Lwowie
W związku z organizacją Euro 2012 we Lwowie, UEFA zainteresuje się wczorajszymi starciami w tym mieście. Doszło tam do bijatyki między nacjonalistami a komunistami, zwolennikami prorosyjskich organizacji i milicją.
» więcej
2011-05-10, godz. 15:55
Tusk pokazał logo polskiej prezydencji w UE
Premier Donald Tusk zaprezentował logo polskiej prezydencji w Unii Europejskiej. Logo składa się z sześciu strzałek skierowanych grotami ku górze. Strzałki są w kolorach, od prawej strony - czerwonym, pomarańczowym, niebieskim, zielonym…
» więcej
2011-05-09, godz. 08:00
Tajne logo polskiej prezydencji w UE
Logo polskiej prezydencji w Unii Europejskiej jest gotowe już od kilku miesięcy, jednak jest trzymane w ścisłej tajemnicy. Minister do spraw europejskich Mikołaj Dowgielewicz podkreślił w Programie Pierwszym Polskiego Radia, że poznamy…
» więcej