Radio SzczecinRadio Szczecin » Polska i świat

Fot. Mateusz Papke [Radio Szczecin/Archiwum]
Fot. Mateusz Papke [Radio Szczecin/Archiwum]
Od piątku pasażerowie Polskich Linii Lotniczych LOT mogą wielokrotnie zmieniać plany podróży bez dodatkowych opłat - poinformowało biuro prasowe spółki.
Przewoźnik wprowadził to udogodnienie w związku z ciągle obowiązującą pandemią.

Pasażerowie mają możliwość dowolną liczbę razy, bezpłatnie zmienić datę i kierunek lotu w ramach swojej rezerwacji. Dotyczy to biletów zakupionych w okresie od 10 września do 31 grudnia tego roku na wszystkie połączenia LOT-u, w każdej dostępnej taryfie, w tym również najtańszej opcji saver, bez dodatkowego bagażu.

Ewentualne dopłaty wiążą się wyłącznie z różnicą w cenach biletów w przypadku braku dostępności taryfy, w której dokonano początkowej rezerwacji. W ramach biletów zakupionych do 10 września pasażerom przysługuje możliwość jednorazowej bezpłatnej zmiany trasy i daty podróży.

W przypadku wyboru nowej daty podróży na tej samej trasie, pasażerowie mogą samodzielnie dokonywać modyfikacji przez stronę lot.com w zakładce "Zarządzaj rezerwacją".

Zmiany kierunku podróży można dokonać, kontaktując się bezpośrednio z LOT Contact Centre lub agentami. Ponadto nowy formularz na stronie internetowej przewoźnika pozwala na zgłoszenie chęci zmiany lub zwrotu biletu bez konieczności kontaktu telefonicznego lub mailowego. Na stronie dostępny jest także chatbot, który automatycznie odpowiada na zadawane przez pasażerów pytania. Dzięki dodatkowej usłudze "TIME2THINK" pasażerowie mają możliwość czasowej rezerwacji biletu w określonej cenie maksymalnie do 72 godzin.

PLL LOT przywróciły krajowe połączenia w czerwcu, a międzynarodowe w lipcu. Siatka połączeń jest stale modyfikowana w zależności od nowych rządowych rozporządzeń dotyczących zakazu lotów do krajów najbardziej zagrożonych rozprzestrzenianiem się choroby COVID-19.
Relacja Aleksandra Pszoniaka [IAR]

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty