Policja doceniła rowery produkowane w Szczecinie. Rower hybrydowy, czyli z napędem elektrycznym, otrzymał wyróżnienie komendanta głównego.
Jednoślad był pokazywany na XXII Międzynarodowym Salonie Przemysłu Obronnego w Kielcach.
- Nasze rowery sprawdzały wszystkie służby specjalne, w tym GROM - mówi Grzegorz Bargielski z firmy, która produkuje hybrydy.
To nie przypadek, że takie służby testowały tam rower. Na przykład w Szwajcarii działają oddziały wojska, które jeżdżą hybrydowymi jednośladami.
- Rower elektryczny jest idealnym rozwiązaniem użytkowym dla cywilów, bo jadąc nim np. do pracy czy szkoły człowiek się nie męczy i nie poci. Jest też idealnym rozwiązaniem dla służb. Niektóre jednoślady mają zwiększoną moc, a służby powinny poruszać się rowerami, które są trochę szybsze od tych zwykłych - dodaje Bargielski.
Szczeciński producent zatrudnia kilkunastu pracowników. Rower z napędem elektrycznym kosztuje kilka tysięcy złotych. W Polsce są jeszcze trzy firmy, które produkują rowery hybrydowe.
- Nasze rowery sprawdzały wszystkie służby specjalne, w tym GROM - mówi Grzegorz Bargielski z firmy, która produkuje hybrydy.
To nie przypadek, że takie służby testowały tam rower. Na przykład w Szwajcarii działają oddziały wojska, które jeżdżą hybrydowymi jednośladami.
- Rower elektryczny jest idealnym rozwiązaniem użytkowym dla cywilów, bo jadąc nim np. do pracy czy szkoły człowiek się nie męczy i nie poci. Jest też idealnym rozwiązaniem dla służb. Niektóre jednoślady mają zwiększoną moc, a służby powinny poruszać się rowerami, które są trochę szybsze od tych zwykłych - dodaje Bargielski.
Szczeciński producent zatrudnia kilkunastu pracowników. Rower z napędem elektrycznym kosztuje kilka tysięcy złotych. W Polsce są jeszcze trzy firmy, które produkują rowery hybrydowe.


Radio Szczecin