50 placówek nowej generacji tylko w galeriach handlowych chce zbudować mBank. Taki nowoczesny mini oddział powstał już w łódzkiej manufakturze.
Placówka przypomina trochę salon z telefonami komórkowymi. Ma stymulować współpracę między bankiem, a okolicznymi sklepami, a klientom oferować poza klasyczną obsługą kart, kont i sprzedażą kredytów m.in. spersonalizowane rabaty na odzież czy elektronikę, prezentowane klientowi w atrakcyjnej i nowoczesnej formule.
Podobne placówki nowego typu mBank chce zbudować w 50 największych centrach handlowych w Polsce. Docelowo - do 2018 r. - zastąpią one dotychczasową sieć oddziałów zlokalizowanych przy głównych ulicach miast.
Podobne placówki nowego typu mBank chce zbudować w 50 największych centrach handlowych w Polsce. Docelowo - do 2018 r. - zastąpią one dotychczasową sieć oddziałów zlokalizowanych przy głównych ulicach miast.


Radio Szczecin