Niemcy pierwszą marką świata, Polska w połowie stawki - wynika z najnowszego rankingu Anholt-GfK Nation Brands Index.
Klasyfikuje on 50 rozwiniętych i rozwijających się krajów z całego świata. Oceniane są 23 wytyczne, takie jak m.in. turystyka, eksport czy też ludzie. W tym roku, najwyższą ocenę wystawili nam Amerykanie, natomiast najgorzej Polskę jako markę postrzegają Rosjanie, którzy znajdują się o jedno oczko przed Polakami.
W tym roku doceniono nasze zarządzanie, krytycznie oceniono natomiast turystykę. Na wysoką pozycję naszych zachodnich sąsiadów wpływa przede wszystkim wysoka jakość produktów, stabilna gospodarka a także... piłkarze, którzy na tegorocznym mundialu zdobyli tytuł mistrzów świata.
W tym roku doceniono nasze zarządzanie, krytycznie oceniono natomiast turystykę. Na wysoką pozycję naszych zachodnich sąsiadów wpływa przede wszystkim wysoka jakość produktów, stabilna gospodarka a także... piłkarze, którzy na tegorocznym mundialu zdobyli tytuł mistrzów świata.


Radio Szczecin