Radio SzczecinRadio Szczecin » Biznes
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

W dwa miesiące sprzedaż samych jabłek w największych sieciach wzrosła nawet o 100 proc. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
W dwa miesiące sprzedaż samych jabłek w największych sieciach wzrosła nawet o 100 proc. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
W dwa miesiące sprzedaż samych jabłek w największych sieciach wzrosła nawet o 100 proc. Zyskują też warzywa - pisze wtorkowa "Rzeczpospolita". To efekt kampanii "jem bo polskie".
Wzięły w niej udział największe sieci handlowe w Polsce, skupione w Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji. Postanowiły one wspólnie zareagować na problem nadpodaży jabłek, jaki pojawił się po wprowadzeniu embarga na ich import do Rosji. Kampania "Jem bo polskie" została zaplanowana do końca 2014 r., ale jest możliwe, że zostanie przedłużona.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty