Radio SzczecinRadio Szczecin » Biznes
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  reklama  
Zobacz

Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin/Archiwum]
Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin/Archiwum]
Urzędnicy pomogą rozwiązać spór z bankiem albo ze SKOK-iem. Od połowy października działa w Polsce Rzecznik Finansowy. Zastąpił Rzecznika Ubezpieczonych, który zajmował się tylko sprawami ubezpieczeniowymi.
Biuro rzecznika finansowego ma szersze kompetencje - tłumaczy rzeczniczka konsumentów ze Szczecina Longina Kaczmarek.

- Doszły sprawy finansowe w takim szerokim tego słowa znaczeniu związana z bankami, parabankami, SKOKami - wyjaśnia Kaczmarek.

Gdy klient złoży reklamację np. w banku i nie będzie zadowolony z efektu pomoże rzecznik. Pisma najprawdopodobniej będzie można składać za pośrednictwem miejskiego rzecznika praw konsumentów.

- Są właśnie propozycje żeby była nawiązana na nowo ta współpraca i będziemy spawy takie od konsumentów przyjmować i pomagać w kierowaniu do tej instytucji - tłumaczy Longina Kaczmarek.

Na razie, jeśli ktoś potrzebuje pomocy rzecznika, powinien napisać do jego biura w Warszawie. Szczegóły są na stronie rf.gov.pl.
Relacja Natalii Skawińskiej.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty