Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

Kandydaci PO swoje pomysły na poprawę komunikacji miejskiej zaprezentowali podczas sobotniej konferencji prasowej. Fot. Sławomir Orlik [Radio Szczecin]
Kandydaci PO swoje pomysły na poprawę komunikacji miejskiej zaprezentowali podczas sobotniej konferencji prasowej. Fot. Sławomir Orlik [Radio Szczecin]
Bezpłatna komunikacja dla dzieci dojeżdżających do szkoły, bilet 10-minutowy za złotówkę oraz budowa linii tramwajowych na Mieszka I i 26 Kwietnia - to wyborcze obietnice kandydatów Platformy Obywatelskiej na radnych Szczecina.
Swoje pomysły na poprawę komunikacji miejskiej zaprezentowali podczas sobotniej konferencji prasowej.

Krzysztof Barczyk mówił m.in. o połączeniu tramwajowym z południową częścią Szczecina. - Mieszkańcy osiedla Reda chcieliby dojeżdżać do miasta w sposób płynny - podkreślał.

Łukasz Tyszler, który jest kandydatem PO na prezydenta Szczecina wyliczał, że koszty sfinansowania biletów dla uczniów to ok. 3,5 mln złotych rocznie. - Przy dwumiliardowym budżecie naszego miasta, ta kwota jest kroplą w morzu potrzeb - stwierdził.

Kandydat Platformy skrytykował też pomysł likwidacji linii pośpiesznych po uruchomieniu szybkiego tramwaju w przyszłym roku.

- To odcinanie wszystkich mieszkańców Prawobrzeża od wygodnego dojazdu na Lewobrzeże. Tramwaj będzie jeździł z Basenu Górniczego gdzieś w pole i tam trzeba będzie przecież przesiąść się do innego środka transportu, by dojechać na osiedle - uważa Tyszler.

Wybory samorządowe odbędą się 16 listopada. Mieszkańcy wybiorą wtedy m.in. prezydenta Szczecina oraz 31 miejskich radnych.
Krzysztof Barczyk mówił m.in. o połączeniu tramwajowym z południową częścią Szczecina. - Mieszkańcy osiedla Reda chcieliby dojechać do miasta w sposób płynny.
Łukasz Tyszler, który jest kandydatem PO na prezydenta Szczecina wyliczał, że koszty sfinansowania biletów dla uczniów to ok. 3,5 mln złotych rocznie.
Tyszler skrytykował też pomysł likwidacji linii pośpiesznych po uruchomieniu szybkiego tramwaju w przyszłym roku.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty