Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Upiorna Karolcia

Etykieta piwa "Fenomen". Fot. www.ursamaior.pl
Etykieta piwa "Fenomen". Fot. www.ursamaior.pl
Wizerunek słynnego kajakarza z Polic trafi na etykietę najnowszego produktu małego browaru z Podkarpacia.
Dochód ze sprzedaży piwa "Fenomen" zostanie przeznaczony na kolejną wyprawę Doby przez Atlantyk. Browar Ursa Maior zaprezentował etykietę swojego produktu. Jest na niej graficzny wizerunek policzanina na tle fal.

- Zaakceptowałem, choć po debiucie ktoś dopatrzył się, że widać tam pagaj, czyli piórkowe wiosło, którego używają kanadyjkarze. Ja się szczegółów nie czepiam - mówi Aleksander Doba.

Premiera piwa promującego kajakarza jest zaplanowana na 21 marca w Krakowie. Z tej okazji Doba ma zadebiutować w roli barmana. Bieszczadzki browar planuje ważyć "Fenomena" raz do roku wspierając kolejnymi emisjami kolejne osoby.

Aleksander Doba dwa razy pokonał kajakiem Atlantyk. W planach ma już kolejną wyprawę przez ten ocean. Tym razem chce go przepłynąć w drugą stronę, czyli z Ameryki do Europy. W podróż ma wyruszyć 14 maja.

Opowieści z wojaży polickiego kajakarza można słuchać w każdą sobotę od godziny 17 na antenie Radia Szczecin w audycji "Doba w godzinę".
Browar zaprezentował etykietę swojego produktu. Jest na niej graficzny wizerunek policzanina na tle fal.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Upiorna Karolcia
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty