Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Upiorna Karolcia

Logo "Zrobione w Szczecinie". Mat. Urząd Miasta Szczecin
Logo "Zrobione w Szczecinie". Mat. Urząd Miasta Szczecin
Michał Przepiera. Jak ma działać projekt "Made in Szczecin" dowiemy się w ciągu kilku miesięcy. Fot. Olaf Nowicki [Radio Szczecin/Archiwum]
Michał Przepiera. Jak ma działać projekt "Made in Szczecin" dowiemy się w ciągu kilku miesięcy. Fot. Olaf Nowicki [Radio Szczecin/Archiwum]
Wystawcy z Jarmarku Jakubowego lub Bożonarodzeniowego mogą skorzystać na stworzeniu marki "Made In Szczecin" - przekonywał zastępca prezydenta Szczecina, w magazynie Radio Szczecin na Wieczór.
Chodzi o stworzony właśnie przez urzędników projekt. Ma skupiać i promować lokalne produkty.

- Mamy targi, np. Jakubowy, Wielkanocny, Bożonarodzeniowy czy w czasie regat. Tego typu osoby mogą się wystawiać i w tym momencie dostają przywilej związany z opłatą, ze scentralizowaniem, z pomocą w wystawiennictwie i sprzedaży, to zresztą było sygnalizowane ze strony tych przedsiębiorców - mówił Michał Przepiera.

Ekonomista, dr Jarosław Korpysa z Uniwersytetu Szczecińskiego stwierdził, że na razie marka "Made in Szczecin" to jedynie logo, a nie realna pomoc dla lokalnych firm.

- Dla mikroprzedsiębiorstw jest szansa, że będzie promocja nie tylko na rynku regionalnym, ale też na krajowym. Natomiast brak jeszcze w tym wszystkim - bo dzisiaj próbowałem na stronach Urzędu Miasta dotrzeć - strategi: co dalej? - pytał Jarosław Korpysa.

Jak ma działać projekt "Made in Szczecin" dowiemy się w ciągu kilku miesięcy. Kilka dni temu urzędnicy pokazali logo: sześć pionowych linii mających symbolizować filharmonię, pod nimi jest granatowe koło.
Michał Przepiera: - Mamy na przykład targi, np. Jakubowy, Wielkanocny, Bożonarodzeniowy czy w czasie regat. Tego typu osoby mogą się wystawiać i w tym momencie dostają przywilej związany z opłatą, ze scentralizowaniem, z pomocą w wystawiennictwie i sprzed
dr Jarosław Korpysa: - Dla mikroprzedsiębiorstw jest szansa, że będzie promocja nie tylko na rynku regionalnym, ale też na krajowym. Natomiast brak jeszcze w tym wszystkim - bo dzisiaj próbowałem na stronach Urzędu Miasta dotrzeć - strategi: co dalej?

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
12345
  Autopromocja  
Upiorna Karolcia
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty