Wystarczy zobaczyć, jakie rzeczy wyprawiano za ich czasów - były minister gospodarki morskiej w "Rozmowach pod krawatem" odpierał zarzuty polityków Koalicji Obywatelskiej.
Marek Gróbarczyk zwracał uwagę na realizowane inwestycje: rozbudowa terminala gazowego w Świnoujściu, pogłębienie toru wodnego, modernizacje w portach, budowa tunelu w Świnoujściu oraz przekop Mierzei Wiślanej.
Gróbarczyk przyznał, że szczególnie krytykowany projekt budowy promów w Szczecinie okazał się zadaniem trudniejszym niż się można było spodziewać. - To jest oczywiste, że trzeba przystąpić do budowy i takie prace cały czas są prowadzone. Natomiast, że jest to temat niełatwy, to chyba wszyscy są tego świadomi, a nadmiernie egzagerowane przez opozycję myślę, że w niektórych momentach było aż niesmaczne - powiedział Marek Gróbarczyk.
Wcześniej Gróbarczyk tłumaczył, że prace nad budową promu opóźniają się ze względów projektowych.
Gróbarczyk przyznał, że szczególnie krytykowany projekt budowy promów w Szczecinie okazał się zadaniem trudniejszym niż się można było spodziewać. - To jest oczywiste, że trzeba przystąpić do budowy i takie prace cały czas są prowadzone. Natomiast, że jest to temat niełatwy, to chyba wszyscy są tego świadomi, a nadmiernie egzagerowane przez opozycję myślę, że w niektórych momentach było aż niesmaczne - powiedział Marek Gróbarczyk.
Wcześniej Gróbarczyk tłumaczył, że prace nad budową promu opóźniają się ze względów projektowych.
Dodaj komentarz 10 komentarzy
Nie byłoby okazji do ataków, gdyby 23.06.2017 nie położono stępki pod statek typu RO-PAX B145-I/01 i nie podano harmonogramu, zgodnie z którym wodowanie zaplanowano na rok 2019, a przekazanie armatorowi na 2020.
Stocznia Gdynia SA padła 10 lat temu. Stocznia Marynarki Wojennej SA jest w upadłości likwidacyjnej.
Została ostatnia "państwowa" Stocznia Gryfia. Niech pan o tym pomyśli Panie Ministrze.Mieszanie się polityki do biznesu nie jest dobrym rozwiązaniem.
Panie Ministrze
Czas przyznać się do spektakularnej porażki z promem i rozliczyć winnych wydania 12,5 mln złotych, wszak to nasze, publiczne środki.
Ta bajka o promie to już prawie jak opowieść wigilijna. Czy nie lepiej powiedzieć , że żadnego promu nie będzie niż brnąć w te fikcję i kompromitować się z każdą wypowiedzią by sarkastyczni komentatorzy mieli z czego szydzić ? Ciszej nad tą trumną tj. nad tym promem! Kończ Waść!
Rok temu były wybory parlamentarne. W trakcie kampanii, w październiku, Gróbarczyk zapewniał że do końca 2019 zacznie się budowa promu. Czy właśnie przyznał się Pan że kłamał wtedy tylko i wyłącznie dla osiągnięcia korzyści partyjnej? Jeśli od 4 lat PiS ma problem z przygotowaniem projektu pod budowę JEDNEGO statku, to jak chcą uratować cały przemysł stoczniowy?
szkoda gadać.....
bredzi.
Poza przekopem, który i tak jest szkodliwym działaniem, to pozostałe prace są albo są kontynuacją tych rozpoczętych lub zaplanowanych za PO albo normalną rozwojową działalnością gospodarczą.
PiS przyczynił się do tego jedynie w ten sposób, że nie spieprzył tego
Panie Gróbarczyk. Żyjemy w XXI wieku! Propaganda sukcesu ma sens jedynie wtedy, kiedy nie można tego sukcesu zweryfikować - a bajka o promie to jedynie bajka, co naocznie każdy może zobaczyć!
A co porabiają nasi lokalni budowniczowie stoczni jakoś dziwnie zamilkli ?
alezzzz WY jw pinolicie !
'od sasa do lasa'
komunistyczne ludziki !!!!
a co macie za małą emeryturke ze jedziecie na PIS !!!? hahaaaa