Padł rekord dziennej liczby zaszczepionych osób w Netto Arenie w Szczecinie. W poniedziałek, preparaty otrzymało prawie tysiąc pacjentów.
To dwa razy więcej niż zakładano na początku działalności punktu.
W hali widowiskowo-sportowej działa największy punkt szczepień w regionie - mówiła, w naszej audycji interwencyjnej "Czas reakcji", Bogna Bartkiewicz, rzecznik Szpitala Tymczasowego i Punktu Szczepień.
- To jest ponad 100 procent więcej, niż ta liczba pacjentów, która zgłaszała się do nas przed kilkoma tygodniami. Argumentem świadczącym o tym, że Punkt Szczepień pracuje prawidłowo i harmonogram też jest ułożony prawidłowo, a także jesteśmy wydajni, jest to, że Punkt Szczepień pracuje zgodnie z planem od godz. 8:00 do 20:00 - tłumaczyła Bartkiewicz.
W Netto Arenie przygotowany jest Szpital Tymczasowy dla pacjentów zakażonych koronawirusem. Na razie jednak nie został uruchomiony, bo są jeszcze wolne miejsce w innych placówkach.
W hali widowiskowo-sportowej działa największy punkt szczepień w regionie - mówiła, w naszej audycji interwencyjnej "Czas reakcji", Bogna Bartkiewicz, rzecznik Szpitala Tymczasowego i Punktu Szczepień.
- To jest ponad 100 procent więcej, niż ta liczba pacjentów, która zgłaszała się do nas przed kilkoma tygodniami. Argumentem świadczącym o tym, że Punkt Szczepień pracuje prawidłowo i harmonogram też jest ułożony prawidłowo, a także jesteśmy wydajni, jest to, że Punkt Szczepień pracuje zgodnie z planem od godz. 8:00 do 20:00 - tłumaczyła Bartkiewicz.
W Netto Arenie przygotowany jest Szpital Tymczasowy dla pacjentów zakażonych koronawirusem. Na razie jednak nie został uruchomiony, bo są jeszcze wolne miejsce w innych placówkach.
Dodaj komentarz 2 komentarze
Na miejscu Pani Rzecznik nie był bym aż tak zachwycony , tym bardziej gdzie w audycji na żywo na Moje zarzuty telefoniczne ( a właściwie to sugestie) odpowiedziała Pani nie na temat ! Więc mniej zachwytu ale więcej pracy , polecam ! Szczepienia raczej nie polegają na biciu rekordów szczepień ...i chyba Pani Rzecznik o tym wie , lub co najmniej powinna wiedzieć.
Jasno i wyraźnie powiedziałem że system komunikatów dla zarejestrowanego pacjenta na linii 989 nie odpowiada stanowi faktycznemu. Ja nie mam obowiązku znać "systemu" ale mam prawo oczwekiwać ; ... Stąd Moja sugestia na bezsensowne kolejki które Pani Rzecznik Szpitala zignorowała zrzucając winę na pacjentów .Gdybym dostał określoną godzinę to bym się dostosował a tak ; a tak hulaj dusza ! I właśnie tutaj podejrzewam że pojawił się problem ! Może rozmowa z Panią Rzecznik Wojewody d/s ...rozwiąże problem ?