Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
Reklama
Zobacz
Reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz

Realizacja: Maciej Papke [Radio Szczecin]
Większość kierowców jedzie jednym pasem ruchu, chociaż może dwoma. Szczecińscy urzędnicy tłumaczą nową organizację ruchu na Estakadzie Pomorskiej.
Według założeń miasta jezdnia wspomagająca ulicy Gdańskiej służy do utworzenia dwóch pasów ruchu w stronę Prawobrzeża. Kierowcy jednak omyłkowo wybierają wyłącznie prawą stronę jezdni.

Dwoma pasami możemy zarówno wjechać, jak i wyjechać z remontowanego odcinka - tłumaczy Piotr Zieliński ze spółki Szczecińskie Inwestycje Miejskie.

- Zostało to tak ustalone, żeby kierowcy w trakcie zamknięcia południowej jezdni Estakady Pomorskiej mieli taką możliwość. Jest dostępna jezdnia wspomagająca, biegnąca obok Estakady. Co istotne, są tam dwa pasy ruchu po których kierowcy mogą jeździć. Oczywiście część osób porusza się na pamięć tylko skrajnym prawym pasem - mówi Zieliński.

Obecna organizacja ruchu potrwa do środy. Wówczas drogowcy wprowadzą kolejne zmiany. Przebudowa Estakady Pomorskiej ma planowo zakończyć się w drugiej połowie przyszłego roku.
Dwoma pasami możemy zarówno wjechać, jak i wyjechać z remontowanego odcinka - tłumaczy Piotr Zieliński ze spółki Szczecińskie Inwestycje Miejskie.
Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin]
Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin]

Dodaj komentarz 8 komentarzy

Co z tego jak dwa pasy, skoro są znaki STOPu i trzeba się zatrzymywać przed torami.
No są znaki stop i krzyże św. Andrzeja, bo jest tam używane torowisko i może jechać pociąg, ale to nie zmienia faktu, że są 2 pasy i można używać obu, a przy używaniu jednego powstają właśnie takie korki jak powstają, bo kierowcy lubią stać w korku i później narzekać na korki które sami sobie tworzą, jednocześnie nie widząc że sami są twórcami problemu.
Leży czytanie znaków i jazda na pamięć. Założę się że większość tych którzy nie potrafią przeczytać co pokazują znaki mają siebie za bardzo dobrych kierowców.
Tradycyjnie winni są kierowcy a nie "organizator". Może i pasy są dwa ale w umyśle urzędników . Zabrakło kilkuset złotych na wyznaczenie drogi żółtymi pasami ?! Po drugie komunikaty nie są spójne ; ponieważ "nadal są dostępne dwa pasy na nitce wyjazdowej" ... to skąd nagle trzeci ??
Właśnie dzisiaj jechałem tym przejazdem i przed wjazdem na Gdańską jest zwężenie do jednego pasa i martwe pole, więc na całej jezdni nie ma dwóch pasów przejezdnych w całości.
I co tego skoro na wyjedzie jest i tak zwężenie i jeden pas, zastanówcie się czasem, lepiej zajmijcie się tym jak to możliwe że w europejskim mieście dużym, taką bzdete prawie 2,5 roku remontuja, paralizujac cały ruch, to jest skanda
nie dość że zwężenie na wjeździe to jeszcze koparka ładowała wywrotki na drugim pasie więc jaki wolny?
Kłamać to oni potrafią
A po co w ogóle tak długa estakada? Ile z tych torów pod nią jest regularnie używanych? A do remontu (przyspieszenia prac) niech dołożą się ci, którzy przez lata wynajmowali teren pod estakadą. Płacone było za metr gruntu a teraz za wspólną kasę remontowane jest "zadaszenie". To jakiś absurd z której strony by na to nie patrzeć.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

Autopromocja
Zobacz
Reklama
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty