Tę decyzję poprzedziły specjalistyczne analizy. Radny KO w szczecińskiej Radzie Miasta zapewnia, że podwyżki w Szczecińskiej Strefie Parkowania były przemyślane.
- Otrzymaliśmy raport z blisko rocznej analizy. Nie wykonywali go bezpośrednio sami urzędnicy, ani też w żadnym wypadku radni, bo nie są od tego fachowcami. Kwoty, które są proponowane, powinny tą rotację w jakiś sposób wymusić - mówi Tyszler.
Podwyżki wejdą w życie od maja przyszłego roku. Pierwsza godzina za parkowanie w strefie A kosztować będzie 4,40 zł, a w strefie B - 3,60 zł.
Dodaj komentarz 4 komentarze
Płatne parkowanie na wszystkich chodnikach dla pieszych,- bo i tak parkują na chodnikach. Pieszy musi balansować na chodniku, aby ominąć ten złom.
Ta mityczna rotacja, urasta do rangi symbolu śmieszności. I ciekaw jestem, co za eksperci twierdzą, że to działa. Nie, nie działa i nie będzie działać. Zmieńcie ekspertów.
"eksperci" śmiechu warte .. precz z takimi urzędnikami .. celem jest tylko realizacja lewackiego pomysłu ograniczania ruchu w mieście.. kiedy ludzie się obudzą, że małymi kroczkami ograniczają naszą wolność !!!
"Dziki zachód" to najłagodniejsze określenie. Nowoczesne trendy są takie, że wiele miest, w tym Katowice obniżyły opłaty za strefę płatnego parkowania o 50%, aby przychody były wyższe, w Szczecinie musi być na odwrót. Już ponad 56 miast w Polsce (ciągle dołączają nowe) zrezygnowało z biletów na komunikację miejską. Likwidacja biletów to tylko korzyści i duże oszczędności, ale u nas oczywiście musi być na odwrót. Przeniesienie do innych zadań tam gdzie jest konieczność kontrolerów i innych pracowników, brak konieczności utrzymywania kas biletowych, wynajęcie po usługi bądź sprzedaż obiektów po kasach i innych - to są oszczędności ! Ale po co ?