Połączenie trzech największych polskich operatorów promowych: Polskiej Żeglugi Morskiej, Polskiej Żeglugi Bałtyckiej - Polferries i Euroafriki w ramach jednej spółki PolSca nie może się nie udać. Alians armatorów pozwoli zwiększyć pozycję polskich podmiotów na Bałtyku - ocenili goście audycji "Radio Szczecin na Wieczór".
Nie ma już miejsca na wewnętrzną konkurencję między polskimi firmami na Bałtyku. Nie ma już odwrotu, żebyśmy nie łączyli wspólnie tej działalności operacyjnej i zarządzali sprzedażą naszych usług - mówi prezes PŻB Piotr Redmerski.
- Nie ma tutaj miejsca na oddzielne działanie, na oddzielne składanie wniosków inwestycyjnych do banków. Będzie jedna strategia polskich armatorów, którzy będą skupieni w jednym podmiocie zachowując pełną autonomię swoich działań, zachowując cały czas znaki towarowe oraz właścicielskie powiązania - podkreślił.
Mamy za sobą lata doświadczeń, przewieźliśmy kilka milionów zadowolonych klientów i ciężarówek - podkreśla dyrektor Unity Line Paweł Pluto-Prądzyński.
- Do nas klienci wracają z informacją, z pytaniem, z prośbą: czemu nie pływacie gdzie indziej? My chcemy z wami pływać nie tylko na tej linii, chcemy z wami pływać jako z Unity Line. Wiem, że w PŻB dokładnie jest taka sama sytuacja - powiedział.
PolSca Baltic Ferries będzie miała formę spółki akcyjnej z siedzibą w Świnoujściu i będzie zarządzała prawdopodobnie największą liczbą jednostek oferujących połączenia promowe z Polski do Skandynawii.
Edycja tekstu: Jacek Rujna
- Nie ma tutaj miejsca na oddzielne działanie, na oddzielne składanie wniosków inwestycyjnych do banków. Będzie jedna strategia polskich armatorów, którzy będą skupieni w jednym podmiocie zachowując pełną autonomię swoich działań, zachowując cały czas znaki towarowe oraz właścicielskie powiązania - podkreślił.
Mamy za sobą lata doświadczeń, przewieźliśmy kilka milionów zadowolonych klientów i ciężarówek - podkreśla dyrektor Unity Line Paweł Pluto-Prądzyński.
- Do nas klienci wracają z informacją, z pytaniem, z prośbą: czemu nie pływacie gdzie indziej? My chcemy z wami pływać nie tylko na tej linii, chcemy z wami pływać jako z Unity Line. Wiem, że w PŻB dokładnie jest taka sama sytuacja - powiedział.
PolSca Baltic Ferries będzie miała formę spółki akcyjnej z siedzibą w Świnoujściu i będzie zarządzała prawdopodobnie największą liczbą jednostek oferujących połączenia promowe z Polski do Skandynawii.
Edycja tekstu: Jacek Rujna
- Nie ma tutaj miejsca na oddzielne działanie, na oddzielne składanie wniosków inwestycyjnych do banków. Będzie jednak strategia polskich armatorów, którzy będą skupieni w jednym podmiocie zachowując pełną autonomię swoich działań, zachowując cały czas znaki towarowe oraz właścicielskie powiązania - podkreślił.


Radio Szczecin