90 kilogramów paprykarza za prawie 90-procentową frekwencję. Szczecin chce dotrzymać słowa i przekazać przysmak mieszkańcom Krynicy Morskiej.
Pomorska gmina w drugiej turze wyborów prezydenckich miała najlepszy wynik frekwencyjny w Polsce - 88,38 proc. Jeszcze przed niedzielnymi wyborami taki prezent za rekord obiecał prezydent Szczecina Piotr Krzystek.
Krynica Morska może się spodziewać gości z darami 5 lipca - poinformowała Celina Wołosz ze spółki Żegluga Szczecińska Turystyka Wydarzenia.
- Oprócz słoiczków z paprykarzem będą także degustacyjne kanapeczki, będzie dużo ciekawostek i informacji związanych ze Szczecinem. Przyjedziemy ze swoimi gadżetami i przewodnikami miejskimi - mówi Wołosz.
Frekwencyjne konkursy i zakłady były dość popularne przed drugą turą wyborów prezydenckich. Młodzi radni Koalicji Obywatelskiej ze Szczecina w wyniku przegranej z poznaniakami będą musieli obejrzeć mecz Lecha w szalikach rywala. Stolica Wielkopolski wyprzedziła frekwencyjnie Szczecin o nieco ponad 4,5 punkta procentowego.
Edycja tekstu: Michał Król