"Królu, wejdź na salony" - to nowe hasło promocyjne Pogoni Szczecin. We wtorek władze klubu zaprezentowały nową strategię marketingową na nadchodzący sezon. Wśród nowości jest m.in. mobilna aplikacja.
Nowe hasło i filmik promocyjny to kontynuacja poprzedniej kampanii reklamowej. Wtedy klub nawoływał do tego, aby nie być królem w kapciach i nie kibicować z domu. - Dzisiaj jesteśmy w ekstraklasie, więc mówimy "Królu wejdź na salony", bo ekstraklasa jest takim salonem piłki nożnej w naszym kraju - tłumaczył ideę hasła prezes Pogoni, Jarosław Mroczek. - Myślimy, że kibice znajdą na tym starym obiekcie, starym "salonie", nowe wartości.
Nowością jest m.in. podział cen biletów ze względu na rangę spotkania. Dla kibiców powstała też specjalna aplikacja na telefony komórkowe. - Dzięki niej kibice będą mogli pobierać informacje zawierane na stronie internetowej naszego klubu - opowiadał rzecznik Pogoni, Łukasz Kasprzyk.
Jest także coś dla fanów... seriali. O Pogoni będzie można usłyszeć oraz ją zobaczyć w serialu (o wojnie), który powstaje na zlecenie jednej z telewizji.
Nowością jest m.in. podział cen biletów ze względu na rangę spotkania. Dla kibiców powstała też specjalna aplikacja na telefony komórkowe. - Dzięki niej kibice będą mogli pobierać informacje zawierane na stronie internetowej naszego klubu - opowiadał rzecznik Pogoni, Łukasz Kasprzyk.
Jest także coś dla fanów... seriali. O Pogoni będzie można usłyszeć oraz ją zobaczyć w serialu (o wojnie), który powstaje na zlecenie jednej z telewizji.