Radio SzczecinRadio Szczecin » Sport
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Upiorna Karolcia

Fot. Łukasz Szełemej [PR Szczecin]
Fot. Łukasz Szełemej [PR Szczecin]
"Królu, wejdź na salony" - to nowe hasło promocyjne Pogoni Szczecin. We wtorek władze klubu zaprezentowały nową strategię marketingową na nadchodzący sezon. Wśród nowości jest m.in. mobilna aplikacja.
Nowe hasło i filmik promocyjny to kontynuacja poprzedniej kampanii reklamowej. Wtedy klub nawoływał do tego, aby nie być królem w kapciach i nie kibicować z domu. - Dzisiaj jesteśmy w ekstraklasie, więc mówimy "Królu wejdź na salony", bo ekstraklasa jest takim salonem piłki nożnej w naszym kraju - tłumaczył ideę hasła prezes Pogoni, Jarosław Mroczek. - Myślimy, że kibice znajdą na tym starym obiekcie, starym "salonie", nowe wartości.

Nowością jest m.in. podział cen biletów ze względu na rangę spotkania. Dla kibiców powstała też specjalna aplikacja na telefony komórkowe. - Dzięki niej kibice będą mogli pobierać informacje zawierane na stronie internetowej naszego klubu - opowiadał rzecznik Pogoni, Łukasz Kasprzyk.

Jest także coś dla fanów... seriali. O Pogoni będzie można usłyszeć oraz ją zobaczyć w serialu (o wojnie), który powstaje na zlecenie jednej z telewizji.
Relacja Łukasza Kolasy
Realizacja: Piotr Sawiński [PR Szczecin]

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
12345
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Upiorna Karolcia
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty