Radio SzczecinRadio Szczecin » Sport
  Autopromocja  
Upiorna Karolcia
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

Na trykocie portowców nie ma już zielonego znaczka głównego sponsora czyli Zakładów Chemicznych Police, a zastąpiło je logo Grupy Azoty. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Na trykocie portowców nie ma już zielonego znaczka głównego sponsora czyli Zakładów Chemicznych Police, a zastąpiło je logo Grupy Azoty. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Nowe logo na koszulkach Pogoni Szczecin. Na trykocie portowców nie ma już zielonego znaczka głównego sponsora, czyli Zakładów Chemicznych Police, a zastąpiło je logo Grupy Azoty.
W takich strojach piłkarze zagrają w poniedziałek swój ostatni mecz w rundzie jesiennej z Polonią Warszawa.

Inny wzór na koszulce to jedyna zmiana dla Pogoni związana z wejściem Zakładów Chemicznych do Grupy Azoty. Klub z tego tytułu nie otrzyma ani więcej ani mniej pieniędzy.

- Jest to proces rebrandingu, który ma nas pokazać jako jedną zwartą grupę - mówi Wojciech Naruć, wiceprezes ZCh Police. - To działanie typowo marketingowe.

Umowa sponsorka z Pogonią obowiązuje do końca sezonu, ale jest szansa na jej przedłużenie. - Nasze oczekiwania wobec zespołu to miejsce w pierwszej ósemce ligi. Jeżeli zespół będzie miał dobre wyniki, kultura na stadionie będzie się poprawiała, a sytuacja finansowa naszej firmy nie będzie się pogarszała, będziemy mogli mówić o dalszej współpracy - zapowiada Naruć.

Ostatni mecz Pogoni w rundzie jesiennej rozpocznie się o 18:30.
Relacja Łukasza Kolasy.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
12345
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Upiorna Karolcia
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty