Do końca lutego potrwa druga edycja kampanii "Szczecin Rekrutuje", która ma na celu promocję szczecińskich miejsc pracy. Tym razem akcja jest skierowana do mieszkańców województwa zachodniopomorskiego i województw Polski wschodniej. "Rozmawiałem ze znajomymi z Warszawy, którzy powiedzieli, że ostatnio dużo mówi się, o tym, że panuje taka trochę "moda na Szczecin". Ponoć jesteśmy trochę takim "hipsterem wśród miast". Modnie jest tutaj mieszkać, robić interesy i przyjeżdżać na weekend. Ciekawe spostrzeżenie, biorąc pod uwagę jak dużo ludzi tutaj żyje i wciąż narzeka" - taki wpis na swoim profilu zamieścił Kacper Skoczylas, ekspert komunikacji marketingowej z agencji Squiz. Czy takie opinie mogą sprawić, że więcej młodych osób pozostanie w Szczecinie i tu będzie budować swój biznes?
Goście:
- Katarzyna Raczkowska - prezes firmy Master HR, Biuro Doradztwa Personalnego
- Justyna Stroynowska - specjalista ds. promocji firmy LSJ HR Group
- Marek Kubik - prezes Agencji Rozwoju Metropolii Szczecińskiej
- Mieszko Czarnecki - menadżer ds. komercjalizacji Centrum Posejdon w Szczecinie
- Dawid Hamera - uczeń II LO w Szczecinie, prezes zarządu stowarzyszenia Szczecin 2.0