Radio SzczecinRadio Szczecin » Biznes
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

Fot. www.pixabay.com/photo-2069206 (domena publiczna)
Fot. www.pixabay.com/photo-2069206 (domena publiczna)
Od 25 maja dane osobowe mają być lepiej chronione. Wymaga tego RODO, czyli unijne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych.
Jak mówi Maciej Kawecki z Ministerstwa Cyfryzacji, dzięki RODO bezpieczne będą dane osobowe dzieci, a podczas korzystania z internetu nie będą pokazywać się okienka z reklamami. Po raz pierwszy w przepisach prawnych jest uregulowane tak zwane "profilowanie".

- Jesteśmy już troszkę przyzwyczajeni, że rano szukamy czegoś w internecie, a później, na przykład na stronie społecznościowej, pojawia nam się reklama na ten temat. To jest właśnie przykład profilowania, tak zwanej reklamy behawioralnej, gdzie na podstawie naszej aktywności w sieci tworzony jest nasz profil i reklama jest dobierana do tego profilu - tłumaczy Kawecki i dodaje, że za sprawą RODO będzie nam przysługiwało prawo do sprzeciwu w tej kwestii.

25 maja, wraz z unijnymi, wchodzą w życie krajowe przepisy o ochronie danych osobowych. Ustawa z 10 maja 2018 roku została w tym tygodniu podpisana przez prezydenta.
Jak mówi Maciej Kawecki z Ministerstwa Cyfryzacji, dzięki RODO bezpieczne będą dane osobowe dzieci, a podczas korzystania z internetu nie będą "pokazywać się" okienka z reklamami.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty