Remont mostu w Podjuchach zakończony. Modernizacja zwodzonego przęsła trwała ponad dwa miesiące.
W tym czasie usprawniono m.in. cały system sterowania podnoszonym przęsłem przeprawy,
PKP zabezpieczyło także stalową konstrukcję przed korozją.
- Z ponownego uruchomienia mostu najbardziej ucieszą się podróżni - mówi Zbigniew Wolny z PKP PLK. - Dotychczas ruch pociągów odbywał się w zupełnie inny sposób. Przez most nie można było przejechać. Począwszy od rannych pociągów już będą mogły przejechać przez most na Regalicy zgodnie z obowiązującym rozkładem jazdy. Przez to, że nie można było jeździć przez most na Regalicy, podróż trwała o 20 minut dłużej.
Całkowity koszt inwestycji to cztery miliony złotych. Przez most przejeżdża codziennie ponad trzydzieści pociągów pasażerskich. To jedyny tego typu most w Polsce. Istnieje od 1877 roku. Ostatni raz remontowany był 19 lat temu.
PKP zabezpieczyło także stalową konstrukcję przed korozją.
- Z ponownego uruchomienia mostu najbardziej ucieszą się podróżni - mówi Zbigniew Wolny z PKP PLK. - Dotychczas ruch pociągów odbywał się w zupełnie inny sposób. Przez most nie można było przejechać. Począwszy od rannych pociągów już będą mogły przejechać przez most na Regalicy zgodnie z obowiązującym rozkładem jazdy. Przez to, że nie można było jeździć przez most na Regalicy, podróż trwała o 20 minut dłużej.
Całkowity koszt inwestycji to cztery miliony złotych. Przez most przejeżdża codziennie ponad trzydzieści pociągów pasażerskich. To jedyny tego typu most w Polsce. Istnieje od 1877 roku. Ostatni raz remontowany był 19 lat temu.