Termin zakończenia budowy Szczecińskiego Szybkiego Tramwaju nie jest zagrożony - zadeklarował w Radio Szczecin zastępca prezydenta Szczecina.
Bogdan Jaroszewicz w "Rozmowach pod krawatem" podkreślił, że przestój na budowie linii w ciągu ulicy Gdańskiej jest spowodowany błędami projektanta, który nieprawidłowo zaplanował montaż słupów trakcyjnych.
- Projektant popełnił błędy. Nie do końca przeanalizował wszystkie warunki geologiczne na trasie przebiegu tramwaju - tłumaczył Jaroszewicz.
Na pytanie czy inwestycja będzie gotowa w połowie przyszłego roku, zastępca prezydenta zadeklarował, że "zadania realizowane w mieście nie wpłyną na zagrożenie ostatecznego terminu funkcjonowania tramwaju i przejazdu tramwaju w stronę Basenu Górniczego".
Szczeciński Szybki Tramwaj, który połączy Prawo- i Lewobrzeże ma być gotowy wiosną przyszłego roku. Jeżeli budowa nie zakończy się w przyszłym roku, dofinansowanie z Unii Europejskiej przepadnie. Koszt inwestycji to blisko 240 mln złotych.
Posłuchaj "Rozmów pod krawatem" i zobacz wideo.
- Projektant popełnił błędy. Nie do końca przeanalizował wszystkie warunki geologiczne na trasie przebiegu tramwaju - tłumaczył Jaroszewicz.
Na pytanie czy inwestycja będzie gotowa w połowie przyszłego roku, zastępca prezydenta zadeklarował, że "zadania realizowane w mieście nie wpłyną na zagrożenie ostatecznego terminu funkcjonowania tramwaju i przejazdu tramwaju w stronę Basenu Górniczego".
Szczeciński Szybki Tramwaj, który połączy Prawo- i Lewobrzeże ma być gotowy wiosną przyszłego roku. Jeżeli budowa nie zakończy się w przyszłym roku, dofinansowanie z Unii Europejskiej przepadnie. Koszt inwestycji to blisko 240 mln złotych.
Posłuchaj "Rozmów pod krawatem" i zobacz wideo.