Pociągi kursujące na trasie Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej będą zatrzymywać się także w Specjalnej Strefie Ekonomicznej.
SSE funkcjonuje tam od dwóch lat. Szczecińscy urzędnicy liczą, że w przyszłości firmy zainwestują tam w budowę nowych zakładów pracy. Dlatego też, choć aktualnie teren świeci pustkami - zostaną tam zbudowane dwa nowe przystanki kolejowe.
Cała trasa SKM będzie liczyć około 120 km i 40 przystanków m.in. w Szczecinie, Stargardzie, Policach, Goleniowie i Gryfinie. Pierwsze pociągi pojadą najwcześniej w połowie 2022 roku, a łączny koszt budowy SKM, wraz z zakupem nowych pociągów, to około 740 mln złotych.
Cała trasa SKM będzie liczyć około 120 km i 40 przystanków m.in. w Szczecinie, Stargardzie, Policach, Goleniowie i Gryfinie. Pierwsze pociągi pojadą najwcześniej w połowie 2022 roku, a łączny koszt budowy SKM, wraz z zakupem nowych pociągów, to około 740 mln złotych.