Byliśmy na placu budowy, nie wygląda to optymistycznie - mówił w naszej audycji interwencyjnej "Czas Reakcji" Roman Walaszkowski, dyrektor biura Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego.
- Nie widać żadnego postępu prac. 5 marca odbyliśmy wizytę na terenach, o których mieliśmy informację, że powinny trwać prace. Skolwin, Police, Turzyn, Niebuszewo, Gryfino, Daleszewo. Nie spotkaliśmy ani jednego człowieka, który prowadziłby jakieś prace - mówił Walaszkowski.
Zgodnie z planem prace miały się zakończyć w przyszłym roku, najprawdopodobniej jednak termin ten będzie przesunięty o ponad rok.
Inwestycja, której zadaniem jest skomunikowanie kolejowe m.in. Szczecina, Gryfina, Polic i Goleniowa, warta jest blisko 800 mln zł. Ponad 500 milionów złotych to unijne dofinansowanie. W najgorszym scenariuszu, inwestycji grozi nawet utrata unijnej dotacji.
5 komentarzy
Nomen omen.
Na jednym torze do Polic ... usunięto Trakcję ... elktryczną.
mam nadzieje,że będą gdzie indziej przestanki kolejowe , które
TO zostały jak wiemy sprzedane za PO !
gdzie ten UINIJNY HAJS ?
drogi w Sz-nie robią,
tunel w świnoujściu za 900mlm ROBIĄ, a za ten sam HAJS
ok.850ml kolei miejskiej nie robią ? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DZIWNA SPRAWA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ???? CZY NIE ?
Opuzinie jest i będzie, ponieważ podwykonawca firmy trakcja, grupa rataje się przeliczyły i teraz nie płacą podwykonawcą i tym firmą które tam pracowały. Sam znam firmy dla których od zeszłego roku nie zapłacili za wykonane prace. Dla każdego małego przedsiębiorstwa 100 tysięcy i więcej w tych czasach to ogromne pieniądze
Wykonawcy zeszli z budowy ponieważ nie zapłacono im za wykonane już prace, a nie z powodu złej pogody.