Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Autopromocja  
Zobacz

Fot. Maciej Papke [Radio Szczecin]
Fot. Maciej Papke [Radio Szczecin]
Chcemy, aby wszystkie nasze stacje w Niemczech były pod logiem Orlenu - mówi Oskar Skiba, członek zarządu Orlen Deutschland.
Blisko 600 stacji należących do polskiego koncernu działało pod nazwą Star. Rebranding rozpoczął się w ubiegłym roku - mówi Skiba.

- Chcemy się wypromować jako potężna polska firma, jako największy koncern już w tej chwili multienergetyczny w środkowej i wschodniej Europie. Objeżdżając Berlin od wschodu, przy autostradzie stoi piękna stacja Orlenu. Niedawno otwarty obiekt w Hamburgu pod naszym szyldem i w najbliższym czasie powstaną kolejne - mówi członek zarządu Orlen Deutschland.

Na stacjach benzynowych należących do Orlenu w Niemczech przyjęły się polskie zapiekanki, ale już nie hot dogi.

- Klient niemiecki raczej nie jest skory do kupowania np. hot dogów. One doskonale sprzedają się w Polsce i stały się hitem ostatniego czasu. Natomiast klient Niemiecki jest przyzwyczajony do klasycznej parówki. On chce dostać parówkę z bułką, ale w zupełnie innym wydaniu. Nie możemy abstrahować od pewnych upodobań rynku niemieckiego - mówi Oskar Skiba.

Orlen w Niemczech funkcjonuje już od 20 lat.
Blisko 600 stacji należących do polskiego koncernu działało pod nazwą Star. Rebranding rozpoczął się w ubiegłym roku - mówi Skiba.
Na stacjach benzynowych należących do Orlenu w Niemczech przyjęły się polskie zapiekanki, ale już nie hot dogi.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

  reklama  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty