Z ponad rocznym opóźnieniem i droższy... Od wtorku Szczecinianie mogą korzystać z czwartej generacji roweru miejskiego.
Ważne jest także to, gdzie zostawiamy rower. Jednoślad będzie można zaparkować w strefie zwrotu za darmo, poza nią, będzie trzeba dopłacić 10 zł. Pozostawienie roweru - poza obszarem funkcjonowania widocznym w aplikacji - będzie kosztowało 200 zł.
Pierwszy zainteresowany już miał problem z aplikacją: - Były trochę problemy z wypożyczeniem. Musiałem coś tam pozmieniać w aplikacji i teoretycznie powinien się otworzyć. O, już działa!
Poprzednia generacji roweru miejskiego zniknęła 30 listopada 2020. Tak długie opóźnienie było spowodowane m.in. problemem z przekazaniem NiOL-owi pieniędzy przez miasto oraz protestem jednej z firm biorących udział w przetargu.
Koszt realizacji czwartej generacji roweru miejskiego to 5,4 mln zł.