Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Autopromocja  
Upiorna Karolcia
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin]
Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin]
Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin]
Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin]
Tu potrzeba kampanii informacyjnej i zburzenia wielu mitów. Tak prawnik sieci obywatelskiej Watchdog Polska mówi o frekwencji w wyborach do europarlamentu.
Zdaniem Szymona Osowskiego to, że 40 procent Polaków poszło do urn to powód do zmartwienia.

- To także dowód na to, że Polacy za mało wiedzą, jak duży wpływ na ich życie ma Unia. Potrzebna jest również kampania, która odkłamie niektóre stereotypy dotyczące wspólnoty -wyjaśniał Osowski w "Rozmowach pod Krawatem". - Nie doceniamy w naszym codziennym życiu tego, co przynosi Unia Europejska. To, co mamy, dzięki Unii Europejskiej. Powinniśmy rzeczywiście podebatować, też informować o tym, czym się zajmuje Unia Europejska. Bo w przekonaniu, moim zdaniem wielu osób, to są takie legendy o tym, jak prostujemy banany albo teraz to słynne zakrętki. Nie poszukujemy takiej prawdziwej informacji o tym, czym się zajmuje Unia Europejska, jak ona na nas wpływa codziennie.

Frekwencja wyborcza w całej Unii wyniosła mniej więcej 50 procent.
Zdaniem Szymona Osowskiego to, że 40 procent Polaków poszło do urn to powód do zmartwienia.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Upiorna Karolcia
  Reklama  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty