Będą konsultacje społeczne w sprawie Strefy Czystego Transportu w Szczecinie.
Chodzi nie tylko o jej zakres terytorialny, czy też warunki techniczne pojazdów mogących z niej korzystać, ale także o dostęp do strefy samych mieszkańców - zapowiada zastępca prezydenta Michał Przepiera.
- Można szereg wykluczeń zawrzeć, przede wszystkim w dużej mierze nie dotyczy to mieszkańców danego obszaru, w którym to jest prowadzone, więc tych którzy tam mieszkają, to ich to nie dotknie. Można również wprowadzić ograniczenia związane z wiekiem mieszkańców, aby chronić najstarsze osoby, których status majątkowy jest znacznie niższy - podkreśla Przepiera.
Szczegóły funkcjonowania Strefy Czystego Transportu w Szczecinie mają być znane pod koniec przyszłego roku. Wówczas zostaną poddane pod głosowanie radnych Rady Miasta.
- Można szereg wykluczeń zawrzeć, przede wszystkim w dużej mierze nie dotyczy to mieszkańców danego obszaru, w którym to jest prowadzone, więc tych którzy tam mieszkają, to ich to nie dotknie. Można również wprowadzić ograniczenia związane z wiekiem mieszkańców, aby chronić najstarsze osoby, których status majątkowy jest znacznie niższy - podkreśla Przepiera.
Szczegóły funkcjonowania Strefy Czystego Transportu w Szczecinie mają być znane pod koniec przyszłego roku. Wówczas zostaną poddane pod głosowanie radnych Rady Miasta.
Dodaj komentarz 3 komentarze
Tęczowo - zielona rewolucja trwa. Dla Waszego dobra oczywiście.
Tomeczku, Twój idol Musk musi sprzedać więcej elektryków, stąd ta "rewolucja".
jestem na "NIE", jeśli to nie będzie powiązane ze strefą BEZPŁATNEGO Transportu Publicznego!
Coś za coś.
Jeśli natomiast będzie ustanowiona Strefa Bezpłatnego Transportu Publicznego, to w tym rejonie można ustanawiać rygory tylko dla bezemisyjnego transportu oraz dowolnie drogie miejsca parkingowe tak, by np. tylko szejków arabskich było stać na 15-minutowe parkowanie