Rozpoczął się "Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021", nasi Słuchacze maja sporo pytań, m.in. jak mają postępować osoby niewidome. Naszym gościem była kierownik Zachodniopomorskiego Ośrodka Badań Regionalnych w Urzędzie Statystycznym w Szczecinie Agnieszka Brzezińska, która polecała "spisanie się" np. przy pomocy infolinii 22 279 99 99.
W audycji powrócimy do sprawy "konsumenckiej", klient jednej z sieci sklepów elektronicznych kupił głośnik Panasonic (SC-ALL8, z Wi-Fi), który niestety po 13 miesiącach użytkowania się zepsuł. By przyspieszyć sprawę wysłał uszkodzony sprzęt do autoryzowanego serwisu. Okazało się, że firma Panasonic odmówiła bezpłatnej naprawy, serwisant poinformował, że na sprzęt audio jest tylko rok gwarancji. Tymczasem wyciąg z regulaminu mówi coś innego (w grafice - fragment zapisu regulaminu). Naszym gościem był Łukasz Peryt z biura Miejskiego Rzecznika Konsumenta w Szczecinie, który zalecał reklamację w firmie Panasonic lub skorzystanie z rękojmi za wady - tu trzeba się jednak zgłosić do sprzedawcy.