W sobotę 74. Plener Migawki "Szczecińska Kolej Metropolitalna" - a w niedzielę spotkanie w Zakładach Chemicznych "Police": pogoda była bardzo trudna, więc wykazaliście się wyjątkowym hartem ducha.
Super, dziękujemy wszystkim za udział i zaangażowanie!!!
Osobne podziękowania dla wszystkich osób z Zakładów Chemicznych "Police", które pomogły w organizacji naszego spotkania w fabryce: prezes ZCh "Police" Krzysztof Jałosiński, który wyraził zgodę na naszą wizytę. Pan Krzysztof Żurek i Mirosław Suchy oraz opiekunowie naszych grup. A także kierownik biura PR Krzysztof Zajdel. Dziękujemy!
Teraz czekamy na zdjęcia: te z 74. Pleneru omówimy w najbliższej audycji 7 marca, dlatego przyślijcie je do piątku 6 marca do godziny 10.
Kadry z Polic omówimy 14 marca, czasu jest zatem więcej, na Wasze kadry czekamy do piątku 13 marca do godziny 10.
Zasady, niezmienne:
Adres: migawka@radioszczecin.pl
- Czekamy na maksymalnie 9 (może być mniej, nie więcej) kadrów pokazujących temat oraz maksymalnie 9 zdjęć (może być mniej, nie więcej) kadrów z uwiecznionymi uczestnikami Pleneru Migawki, tzw. kulis. Ilości nie łączymy - czyli nie może być tak, że dostajemy 18 kadrów z Pleneru i 0 z uczestnikami albo odwrotnie.
- Wielkość: dłuższy bok 800 pikseli, proporcja dowolna (może to być więc na przykład kwadrat 800 na 800 pikseli lub panorama, byle jej dłuższy bok wynosił 800 pikseli).
- Nie publikujemy zdjęć na których są adresy komercyjnych stron internetowych czy reklamy działalności osoby fotografującej.
Uwaga - cały czas zdarza się, że dostajemy za duże zdjęcia, kilka maili z takimi samymi fotografiami, wiadomości są niepodpisane, itd, itp. Prosimy o uwagę przy wysyłaniu zdjęć z Plenerów Migawki, bo wszelkie takie sytuacje utrudniają nam pracę i sprawiają, że zwiększa się ryzyko pomyłki z naszej strony.
Super, dziękujemy wszystkim za udział i zaangażowanie!!!
Osobne podziękowania dla wszystkich osób z Zakładów Chemicznych "Police", które pomogły w organizacji naszego spotkania w fabryce: prezes ZCh "Police" Krzysztof Jałosiński, który wyraził zgodę na naszą wizytę. Pan Krzysztof Żurek i Mirosław Suchy oraz opiekunowie naszych grup. A także kierownik biura PR Krzysztof Zajdel. Dziękujemy!
Teraz czekamy na zdjęcia: te z 74. Pleneru omówimy w najbliższej audycji 7 marca, dlatego przyślijcie je do piątku 6 marca do godziny 10.
Kadry z Polic omówimy 14 marca, czasu jest zatem więcej, na Wasze kadry czekamy do piątku 13 marca do godziny 10.
Zasady, niezmienne:
Adres: migawka@radioszczecin.pl
- Czekamy na maksymalnie 9 (może być mniej, nie więcej) kadrów pokazujących temat oraz maksymalnie 9 zdjęć (może być mniej, nie więcej) kadrów z uwiecznionymi uczestnikami Pleneru Migawki, tzw. kulis. Ilości nie łączymy - czyli nie może być tak, że dostajemy 18 kadrów z Pleneru i 0 z uczestnikami albo odwrotnie.
- Wielkość: dłuższy bok 800 pikseli, proporcja dowolna (może to być więc na przykład kwadrat 800 na 800 pikseli lub panorama, byle jej dłuższy bok wynosił 800 pikseli).
- Nie publikujemy zdjęć na których są adresy komercyjnych stron internetowych czy reklamy działalności osoby fotografującej.
Uwaga - cały czas zdarza się, że dostajemy za duże zdjęcia, kilka maili z takimi samymi fotografiami, wiadomości są niepodpisane, itd, itp. Prosimy o uwagę przy wysyłaniu zdjęć z Plenerów Migawki, bo wszelkie takie sytuacje utrudniają nam pracę i sprawiają, że zwiększa się ryzyko pomyłki z naszej strony.