Radio SzczecinRadio Szczecin » Biznes
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

Według specjalistów w przypadku awarii lub opóźnienia lotu przewoźnicy najczęściej milczą i zbywają pytania pasażerów. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Według specjalistów w przypadku awarii lub opóźnienia lotu przewoźnicy najczęściej milczą i zbywają pytania pasażerów. Fot. Łukasz Szełemej [Radio Szczecin]
Brytyjski nadzór lotniczy zapowiedział wyciągnięcie surowych konsekwencji prawnych wobec węgierskiego Wizz Aira oraz irlandzkiej linii lotniczej Aer Lingus i brytyjskiego Jet2.
Powodem jest lekceważenie praw pasażerów w przypadku opóźnionych lub odwołanych lotów - pisze "Gazeta Wyborcza".

Według specjalistów w przypadku awarii lub opóźnienia lotu przewoźnicy najczęściej milczą i zbywają pytania pasażerów. Ich regulacje są sprzeczne z przepisami UE, które wyraźnie mówią, że pasażer ma sześć lat na dochodzenie swoich praw do odszkodowania w sądzie.

W myśl unijnych przepisów pasażerowi nie należy się jednak odszkodowanie, jeśli lot został opóźniony lub odwołany z przyczyn niezależnych, np. z powodu złej pogody lub strajku.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty