Uczestnicy dowiedzieli się, jak największe media w Polsce wykorzystują wideo w mediach społecznościowych, jak wykorzystać potencjał monitorowania marki w sieci w celu zwiększenia sprzedaży oraz jak działa branża porno oraz hazard w sieci.
Pasjonaci mediów społecznościowych spotkali się w czwartek w Szczecinie. Jak co miesiąc dzielili się swoim doświadczeniem i wiedzą z zakresu social media oraz szeroko pojętego marketingu internetowego. Na 20., jubileuszowym spotkaniu, które zostało zorganizowane w jednym ze szczecińskich klubów, padł rekord frekwencji. Pojawiło się prawie 250 osób.
Filip Połoska, szef programowy strony głównej Gazeta.pl, odpowiedział na pytanie "Jak największe media w Polsce wykorzystują video marketing w mediach społecznościowych?".
Michał Sadowski, założyciel i prezes Brand24, przygotował prezentację "Tips&Tricks for Marketing&Sales", czyli jak wykorzystać potencjał monitorowania marki w sieci w celu zwiększenia sprzedaży.
Artur Roguski, product manager w serwisie Fakt.pl, przedstawił działanie branży porno oraz hazardu w sieci.
Mick Griffin z Brand24 zaprezentował temat: "How Social Media Made Sales Cool Again" (prezentacja w języku angielskim)
"Czwartki Social Media" służą przede wszystkim rozwijaniu relacji w branży mediów społecznościowych, wymianie wiedzy i doświadczeń, wspieraniu inicjatyw i integracji. Na spotkaniach mile widziani są mieszkańcy Szczecina, których interesuje tematyka mediów społecznościowych, marketingu i komunikacji. Udział jest bezpłatny.
Filip Połoska, szef programowy strony głównej Gazeta.pl, odpowiedział na pytanie "Jak największe media w Polsce wykorzystują video marketing w mediach społecznościowych?".
Michał Sadowski, założyciel i prezes Brand24, przygotował prezentację "Tips&Tricks for Marketing&Sales", czyli jak wykorzystać potencjał monitorowania marki w sieci w celu zwiększenia sprzedaży.
Artur Roguski, product manager w serwisie Fakt.pl, przedstawił działanie branży porno oraz hazardu w sieci.
Mick Griffin z Brand24 zaprezentował temat: "How Social Media Made Sales Cool Again" (prezentacja w języku angielskim)
"Czwartki Social Media" służą przede wszystkim rozwijaniu relacji w branży mediów społecznościowych, wymianie wiedzy i doświadczeń, wspieraniu inicjatyw i integracji. Na spotkaniach mile widziani są mieszkańcy Szczecina, których interesuje tematyka mediów społecznościowych, marketingu i komunikacji. Udział jest bezpłatny.