Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
Reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz

Realizacja: Piotr Sawiński [Radio Szczecin]
Uczestnicy dowiedzieli się, jak największe media w Polsce wykorzystują wideo w mediach społecznościowych, jak wykorzystać potencjał monitorowania marki w sieci w celu zwiększenia sprzedaży oraz jak działa branża porno oraz hazard w sieci.
Pasjonaci mediów społecznościowych spotkali się w czwartek w Szczecinie. Jak co miesiąc dzielili się swoim doświadczeniem i wiedzą z zakresu social media oraz szeroko pojętego marketingu internetowego. Na 20., jubileuszowym spotkaniu, które zostało zorganizowane w jednym ze szczecińskich klubów, padł rekord frekwencji. Pojawiło się prawie 250 osób.

Filip Połoska, szef programowy strony głównej Gazeta.pl, odpowiedział na pytanie "Jak największe media w Polsce wykorzystują video marketing w mediach społecznościowych?".


Michał Sadowski, założyciel i prezes Brand24, przygotował prezentację "Tips&Tricks for Marketing&Sales", czyli jak wykorzystać potencjał monitorowania marki w sieci w celu zwiększenia sprzedaży.


Artur Roguski, product manager w serwisie Fakt.pl, przedstawił działanie branży porno oraz hazardu w sieci.



Mick Griffin z Brand24 zaprezentował temat: "How Social Media Made Sales Cool Again" (prezentacja w języku angielskim)


"Czwartki Social Media" służą przede wszystkim rozwijaniu relacji w branży mediów społecznościowych, wymianie wiedzy i doświadczeń, wspieraniu inicjatyw i integracji. Na spotkaniach mile widziani są mieszkańcy Szczecina, których interesuje tematyka mediów społecznościowych, marketingu i komunikacji. Udział jest bezpłatny.
Fot. Oskar Błaszkowski
Fot. Oskar Błaszkowski

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

12345
12345
Autopromocja
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty