Po rozwiązaniu problemu z wyciekającą wodą, pełną parą ruszyły opóźnione prace przy torowisku kolejowym w obrębie budowanego Węzła Łękno.
Niezmiennie zamknięty jest przejazd w obu kierunkach miedzy Wojska Polskiego a Lindego.
- Na górze węzła, w najbliższym czasie, zmian nie będzie - informuje dyrektor kontraktu Piotr Arabczyk.
- Dalej działamy, roboty kolejowe bardzo mocno postępują, staramy się dotrzymać terminu sierpniowego i przepiąć kolej, która będzie w nowym śladzie po jednej nitce - tłumaczy Arabczyk.
Budowa Węzła Łękno będzie kosztowała niemal 130 milionów złotych. Inwestycja będzie gotowa w sierpniu przyszłego roku
- Na górze węzła, w najbliższym czasie, zmian nie będzie - informuje dyrektor kontraktu Piotr Arabczyk.
- Dalej działamy, roboty kolejowe bardzo mocno postępują, staramy się dotrzymać terminu sierpniowego i przepiąć kolej, która będzie w nowym śladzie po jednej nitce - tłumaczy Arabczyk.
Budowa Węzła Łękno będzie kosztowała niemal 130 milionów złotych. Inwestycja będzie gotowa w sierpniu przyszłego roku