Inwestycja na ekspresowej S3 obejmuje przebudowę wiaduktów nad linią kolejową i dostosowanie drogi do obecnych wytycznych i standardów.
Oprócz tego na trasie powstanie nowe rondo i ścieżka pieszo-rowerowa. O tym, czemu przebudowa jest konieczna - mówi rzecznik szczecińskiego oddziału GDDKiA Mateusz Grzeszczuk.
- Wiadukty pochodzą z lat '70 ubiegłego wieku i wymagają kompleksowej przebudowy, w zasadzie wybudowania od podstaw. Ze względu na ich zużycie, ale też parametry - podkreśla Grzeszczuk.
Ogłoszenie przetargu zaplanowano na końcówkę tego roku. Planowo prace mają rozpocząć się w przyszłym roku i zakończyć w 2028 roku.
- Wiadukty pochodzą z lat '70 ubiegłego wieku i wymagają kompleksowej przebudowy, w zasadzie wybudowania od podstaw. Ze względu na ich zużycie, ale też parametry - podkreśla Grzeszczuk.
Ogłoszenie przetargu zaplanowano na końcówkę tego roku. Planowo prace mają rozpocząć się w przyszłym roku i zakończyć w 2028 roku.