Można pomyśleć o innym pokryciu zadaszania - np. ze szkła wzmocnionego - tłumaczy Michał Dębowski. Miejski konserwator zabytków ma propozycje dokończenia nowej wiaty na stacji SKM Pogodno innego niż to, co założył wykonawca, firma Trakcja.
W sieci pojawiły się dwie petycje mieszkańców. Jedna z prośbą o zrezygnowanie z nowej stalowo-blaszanej konstrukcji. Druga natomiast z apelem o nierozbieranie nowej wiaty.
Nowa część nie była elementem konsultacji, którą uzgadniałem - mówi Michał Dębowski
- Funkcjonalnie ona się tłumaczy. Pozostawia jednak pytanie, czy ta forma taka techniczna rzeczywiście licuje z otoczeniem zabytku - mówi Dębowski.
Spytałem także o zdanie mieszkańców.
- Stara wiata w stylu modernistycznym nie pasuje do nowej. - Jakaś taka ciągłość powinna być architektoniczna zachowana. - Wydaje mi się, że tamta wiata z tyłu to jest zupełnie niepotrzebna. - Może być, mi to obojętne. - Raczej pozytywnie - mówią szczecinianie.
Czekamy na komentarz PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.
Nowa część nie była elementem konsultacji, którą uzgadniałem - mówi Michał Dębowski
- Funkcjonalnie ona się tłumaczy. Pozostawia jednak pytanie, czy ta forma taka techniczna rzeczywiście licuje z otoczeniem zabytku - mówi Dębowski.
Spytałem także o zdanie mieszkańców.
- Stara wiata w stylu modernistycznym nie pasuje do nowej. - Jakaś taka ciągłość powinna być architektoniczna zachowana. - Wydaje mi się, że tamta wiata z tyłu to jest zupełnie niepotrzebna. - Może być, mi to obojętne. - Raczej pozytywnie - mówią szczecinianie.
Czekamy na komentarz PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.