Czas Reakcji
Radio SzczecinRadio Szczecin » Czas Reakcji » ARCHIWUM - 2010 » ARCHIWUM - 2010, lipiec » [21.07.2010] Problemy na nowo wyremontowanym skrzyżowaniu…
Wracamy do tematu problemów z operatorem Play, który poruszaliśmy 6 lipca.

Nasz redakcyjny kolega - Krzysztof zawarł umowę 29 grudnia 2008. Już pod koniec roku pojawiły się poważne problemy z dostępem do internetu. Zgłosił wówczas reklamację w jednym z punktów obsługi klienta. 31 grudnia 2009 roku postanowił rozwiązać umowę. Było to w dwa miesiące od złożenia reklamacji. Odpowiedzi się nie doczekał. Umowę bezproblemowo rozwiązał. Jako że nie uzyskał żadnej odpowiedzi na reklamacje stwierdził, że została uznana i nie płacił zaległych faktur za okres kiedy nie miał dostępu do internetu.
Tymczasem w dwa miesiące później to Play wysłał do Krzysztofa pismo, z którego wynika, że zrywa z nim umowę za niewywiązywanie się z umowy czyli nieopłacanie faktur.
Następnie Krzysztof otrzymuje przedsądowe wezwanie do zapłaty w kwocie ok 140 zł z groźbą umieszczenia go w rejestrze dłużników....

Krzysztof nie czuje się zobowiązany do wniesienia tej opłaty.... czy jednak będzie musiał to zrobić?

Po długich bataliach telefoniczno-mailowych rzecznik prasowy operatora Play, Marcin Gruszka w dwa tygodnie po naszym sygnale zgodził się na rozmowę...
- Wiele nieścisłości pojawiło się w wypowiedzi pana Krzysztofa - powiedział rzecznik operatora Play - Marcin Gruszka. Zgodnie z regulaminem, nasz klient musi opłacić zaległe faktury, dopiero wtedy procedura reklamacyjna zostanie ponownie wszczęta - dodał rzecznik.