1. Typowo "korporacyjna" odpowiedź firmy T-Mobile na zarzut niewidomego słuchacza, że firma kurierska, która dostarczyła mu nowy telefon, nie zgodziła się na nieczytelny podpis przy odbiorze aparatu. Słuchacz podkreśla, że poprzednio także odbierał telefon przez kuriera. Firma kurierska DHL tłumaczy, że postępowała zgodnie z procedurami wyznaczonymi przez T-Mobile. A ten operator pisze do nas: "Przede wszystkim bardzo dziękujemy za przekazanie nam informacji o niedogodnościach, które spotkały naszego abonenta a Państwa słuchacza i serdecznie za wszelkie przepraszamy. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, by proces obsługi każdego z naszych klientów przebiegał sprawnie i zachowaniem najwyższych standardów obsługi czy bezpieczeństwa...(...) Przypadek ten posłuży nam na pewno także do usprawnienia współpracy z firmami kurierskimi w tym DHL. Niemniej każdy sygnał od naszych klientów o spotykających ich jakichkolwiek niedogodnościach traktujemy wyjątkowo i robimy wszystko, aby w przyszłości podobne przypadki nie miały miejsca."
2. Nowe przystanki przesiadkowe na ul.Asnyka na szczecińskim Niebuszewie nie podobają się okolicznym mieszkańcom. Staja tam autobusy 8 linii oraz dwa tramwaje. Jest hałas i spaliny. Ponadto godziny odjazdów autobusów i tramwajów nie są ze sobą skorelowane. Np. rano pasażerowie wysiadający z autobusu 51 widzą tył odjeżdżającej "dwunastki"...
Czy będą zmiany? Rozmowa z Dariuszem Wołoszczukiem z Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego.
2. Nowe przystanki przesiadkowe na ul.Asnyka na szczecińskim Niebuszewie nie podobają się okolicznym mieszkańcom. Staja tam autobusy 8 linii oraz dwa tramwaje. Jest hałas i spaliny. Ponadto godziny odjazdów autobusów i tramwajów nie są ze sobą skorelowane. Np. rano pasażerowie wysiadający z autobusu 51 widzą tył odjeżdżającej "dwunastki"...
Czy będą zmiany? Rozmowa z Dariuszem Wołoszczukiem z Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego.