Napisała do nas pani Ewa: "Jestem teraz we Wrocławiu. Chciałam pojechać pociągiem o 12.42 ze stacji Wrocław Mikołajów do Warszawy. Zakupiłam bilet przez Państwa aplikację E - Intercity, za pośrednictwem SkyCash. W historii transakcji widnieje kwota przelewu. Nie otrzymałam jednak mailowo biletu, mam jedynie jego numer 1060992. Zadzwoniłam do biura obsługi klienta PKP, poinformowano mnie, że to problem z SkyCash. Tam jednak nie można się dodzwonić. Podstawowe pytanie, co mam w takiej sytuacji, wsiąść do pociągu, kupić nowy bilet i napisać reklamację?"
Rzeczywiście był problem z przesyłem danych pomiędzy SkyCash a PKP. - naszym gościem była Marta Ziemska z biura prasowego PKP Intercity.
Rzeczywiście był problem z przesyłem danych pomiędzy SkyCash a PKP. - naszym gościem była Marta Ziemska z biura prasowego PKP Intercity.