Nasz Słuchacz skarży się na (delikatnie mówiąc) bałagan panujący przed przeprawą promową w Świnoujściu Karsiborze - kierowcy wpychają się, omijają kolejki. Naszym gościem był rzecznik Prezydenta Świnoujścia Jarosław Jaz.
Nasz Słuchacz kupił na jednym z aukcyjnych portali telefon: "telefon pochodził z sieci operatora. Telefon dotarł nowy, zafoliowany. Dołączona była faktura pomiędzy sprzedającym, a operatorem wskazująca, że sprzedający nabył telefon na raty. Nie wzbudziło to moich podejrzeń. Do dziś. Dziś na własnej skórze przekonałem się , że zostałem oszukany. Po roku czasu od nabycia telefonu na aparacie zaczęły wyświetlać się komunikaty od operatora, że raty nie są płacone i jeśli dług nie zostanie uregulowany to telefon zostanie zablokowany. Początkowo uznałem to za podpuchę i ewentualną próbę wyłudzenia danych. Niestety komunikat był prawdziwy, telefon został zablokowany i nie nadaje się do użytku". Co zrobić w takiej sytuacji, czy są jakieś szanse na odblokowanie urządzenia? Naszym gościem był Krzysztof Gach z Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Szczecinie.
Nasz Słuchacz, pan Andrzej skarży się na procedury dot. wyłapywania psów: "jestem mieszkańcem Wielgowa. Od kilku dni wokół posesji kręci się bezpański pies, który w dzień i w nocy szczęka usiłując się dostać na jej teren. Dwukrotnie mu się to udało wykorzystując moment otwieranej bramy. Po usunięciu psa szczeka on na spacerujących ludzi, także z małym dziećmi. W efekcie mieszkańcy muszą czekać z wejściem na teren posesji, aż pies oddali się od bramy. Zadzwoniłem do Straży Miejskiej i funkcjonariusz powiedział mi, że nie ma szansy na odłowienie psa, chyba że sam go zabezpieczę". To tylko fragment maila. Naszym gościem była kierownik Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie Ewa Mrugowska.