Perły muzyki dawnej w wykonaniu jednej z najlepszych orkiestr barokowych w Europie – Finnish Baroque Orchestra (FiBO). Fińscy mistrzowie zagrali 2 lutego 2024 roku w Złotej Sali Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie. Wieczór uświetnili Anthony Marini (skrzypce), Pauliina Fred (flet traverso, flet prosty), Sunniva Fagerlund (flet prosty) i jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich klawesynistów (Paszport „Polityki”, 2015), grający na różnych typach historycznych instrumentów klawiszowych.
Jako solista i dyrygent regularnie współpracuje z czołowymi zespołami instrumentów dawnych, w tym m.in. z Arte dei Suonatori, Brecon Baroque i Capellą Cracoviensis. Szczególną uwagę poświęca improwizacji. W 2015 roku nagrał solowy album z koncertami klawesynowymi Johanna Gottfrieda Müthela (BIS), wyróżniony Diapason d'Or, w 2017 wielokrotnie nagrodzony solowy album Cromatica (CPO). W 2018 ukazało się nagranie Koncertów klawesynowych Johanna Sebastiana Bacha (Channel Classics), a w 2020 Wariacje Goldbergowskie (Rubicon). Za Sonaty różańcowe Heinricha Ignaza Franza von Bibera, zarejestrowane wspólnie z Rachel Podger i Davidem Millerem otrzymał Gramophone Award. Świetnie odnajduje się również w muzyce współczesnej współpracując z orkiestrami symfonicznymi. W roku 2021 z orkiestrą Aukso wziął udział w premierowym nagraniu opery „Drach. Dramma per musica” Aleksandra Nowaka do libretta Szczepana Twardocha. Prowadzi klasę klawesynu w Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach.
W Szczecinie artystę gorąco oklaskiwano za doskonałe wykonanie dzieł Georga Friedricha Händla, Georga Philippa Telemanna i Johanna Sebastiana Bacha – Koncertu brandenburskiego nr 4 G-dur BWV 1049 oraz Koncertu klawesynowego d-moll BWV 1052.