Radio SzczecinRadio Szczecin » Artykuły sponsorowane
Autopromocja
Zobacz
Reklama
Zobacz
Reklama
Zobacz

Każda osoba posiadająca rachunek bankowy może rozliczać się w sposób bezgotówkowy. Oznacza to możliwość wykonywania przelewów tradycyjnych i bankowych. Wobec rozwoju sektora e-commerce metody płatności również zostały usprawnione. Obecnie – poza klasycznymi przelewami – dostępne są także przelewy elektroniczne.
Zapewne większość osób spotkała się z czerwonymi blankietami przelewu, obecnymi w naszym kraju już od dziesięcioleci. Takie druki można spotkać na poczcie, w urzędach czy w fakturach, które otrzymujemy do skrzynki pocztowej. Możemy je zrealizować poprzez bankowość internetową lub w stacjonarnych placówkach banku. Metoda ta jednak jest czasochłonna – opóźnienia powodują fizyczne czynniki, czyli dotarcie do placówki lub zlecenie przelewu online. Konieczne jest także uwzględnienie sesji płatności Elixir, czyli specjalnych rozliczeń międzybankowych realizowanych w pewnych „oknach czasowych”. Oznacza to, że przelew zlecony w piątek po 16:00 dotrze najszybciej w poniedziałek rano.

Czym jest przelew elektroniczny?

Wobec niedogodności związanych z przelewem klasycznym sektor e-commerce szybko zdał sobie sprawę z potrzeby usprawnienia i zautomatyzowania całego procesu. Rozwiązaniem okazały się przelewy elektroniczne, czyli ekspresowe i – co najważniejsze – bezpieczne transfery gotówki. Polski fintech pod postacią operatorów płatności zaproponował swoiste bramki elektroniczne, którymi możemy natychmiast uregulować należność. Co istotne, wszystkie formalności związane z wypełnianiem danych są załatwiane za klienta. Aby zrealizować przelew elektroniczny, wymagana jest jedynie autoryzacja poprzez logowanie do bankowości elektronicznej. Dzięki temu środki trafiają do sprzedającego nie w kilkanaście godzin, ale w kilka sekund.

Jak uruchomić przelewy elektroniczne?

Proces uruchamiania płatności elektronicznych jest niezwykle prosty, oferuje je operator PayU. Wystarczą cztery kroki, by sprzedający mógł zaoferować swoim klientom wygodne i bezpieczne płatności:
  • Rejestracja – wypełnij formularz, w którym przedstawisz swoją działalność i zaakceptuj umowy z operatorem przez Internet.
  • Weryfikacja – przelej opłatę aktywacyjną, która pozwoli Ci przyjmować płatności od klientów do limitu 2500 złotych.
  • Integracja – skonfiguruj swoje płatności za pomocą gotowych wtyczek, a w razie pytań skorzystaj z przewodnika konfiguracji.
  • Aktywacja – przyjmij pierwsze płatności, a po pozytywnej weryfikacji limit 2500 złotych zostanie zniesiony.
Teraz już możesz cieszyć się bezpiecznym narzędziem, które z pewnością zostanie docenione przez Twoich klientów!

Artykuły sponsorowane

12345
Reklama
Zobacz
Autopromocja
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty