Zajezdnia tramwajowa Pogodno w Szczecinie oficjalnie otwarta. To jeden z najnowocześniejszych obiektów tego typu w Polsce. Pod dachem w hali o powierzchni boiska piłkarskiego można obsługiwać jednocześnie niemal 130 tramwajów.
Nowa zajezdnia to także korzyść dla pasażerów - mówią motorniczy. - Bardzo ładnie się wjeżdża. Przyjemnie. - Pasażerów też lepiej. Mają wygodniej i cieplej.
Cały czas się uczymy - dodaje szef zajezdni Grzegorz Stasiński. - - Dla niektórych pracowników, jest to po prostu coś z kosmosu.
Łatwo nie było - informuje Wiesław Nowak , prezes spółki ZUE Kraków, która zrealizowała inwestycję. - Pracowaliśmy na żywym obiekcie, na którym dalej funkcjonowała normalna obsługa pojazdów tramwajowych. Codziennie wyjeżdżały i woziły ludzi.
Teraz na remont czeka kolejna szczecińska zajezdnia - mówi Krystian Wawrzyniak, prezes spółki Tramwaje Szczecińskie. - W przyszłej perspektywie planujemy modernizację zajezdni Golęcin. Tramwaje nie będą musiały wykonywać przed niż manewrów, tylko na jej terenie.
Przebudowa zajezdni Pogodno kosztowała około 140 milionów złotych.
Cały czas się uczymy - dodaje szef zajezdni Grzegorz Stasiński. - - Dla niektórych pracowników, jest to po prostu coś z kosmosu.
Łatwo nie było - informuje Wiesław Nowak , prezes spółki ZUE Kraków, która zrealizowała inwestycję. - Pracowaliśmy na żywym obiekcie, na którym dalej funkcjonowała normalna obsługa pojazdów tramwajowych. Codziennie wyjeżdżały i woziły ludzi.
Teraz na remont czeka kolejna szczecińska zajezdnia - mówi Krystian Wawrzyniak, prezes spółki Tramwaje Szczecińskie. - W przyszłej perspektywie planujemy modernizację zajezdni Golęcin. Tramwaje nie będą musiały wykonywać przed niż manewrów, tylko na jej terenie.
Przebudowa zajezdni Pogodno kosztowała około 140 milionów złotych.