Jest problem z aplikacją, która ma ułatwić pobyt turystom w Szczecinie. Aplikacja Visit Szczecin nie działa dla nowych użytkowników. Powodem jest aktualizacja programu - tłumaczy Żegluga Szczecińska i przeprasza za utrudnienia.
Teraz każdy nowy użytkownik, który chce kupić Szczecińską Kartę Turystyczną, musi udać się do Biura Informacji Turystycznej. Karta daje uprawnienia m.in. do darmowych przejazdów komunikacją miejską, rabatów w hotelach, restauracjach i pubach oraz np. zniżek w filharmonii. Do niedawna kartę można było kupić przy użyciu telefonu - napisała do nas turystka.
- Kupiliśmy kartę, ale w informacji turystycznej, bo aplikacja nie działa. Od pani z informacji dowiedzieliśmy się, że tak jest od dawna i jeszcze długo działać nie będzie - pisze turystka.
Aplikacja Visit Szczecin to produkt Żeglugi Szczecińskiej. Jak mówi ich rzeczniczka Celina Wołosz, aktualizacja i problem z nią związany trwa od kilku tygodni, ale tylko dla nowych użytkowników. Ci, którzy z aplikacji korzystali przed aktualizacją, wciąż mogą dzięki niej kupić Szczecińską Kartę Turystyczną. A kiedy będzie działać dla wszystkich?
- Myślę, że jest to kwestia kilku lub kilkunastu dni, bo to też nie zależy od nas. Zleciliśmy prace w tym kierunku i czekamy aż firma się tym zajmie i to zrobi - mówi Celina Wołosz, rzeczniczka Żeglugi Szczecińskiej.
Aplikacja Visit Szczecin została stworzona 7 lat temu.
- Kupiliśmy kartę, ale w informacji turystycznej, bo aplikacja nie działa. Od pani z informacji dowiedzieliśmy się, że tak jest od dawna i jeszcze długo działać nie będzie - pisze turystka.
Aplikacja Visit Szczecin to produkt Żeglugi Szczecińskiej. Jak mówi ich rzeczniczka Celina Wołosz, aktualizacja i problem z nią związany trwa od kilku tygodni, ale tylko dla nowych użytkowników. Ci, którzy z aplikacji korzystali przed aktualizacją, wciąż mogą dzięki niej kupić Szczecińską Kartę Turystyczną. A kiedy będzie działać dla wszystkich?
- Myślę, że jest to kwestia kilku lub kilkunastu dni, bo to też nie zależy od nas. Zleciliśmy prace w tym kierunku i czekamy aż firma się tym zajmie i to zrobi - mówi Celina Wołosz, rzeczniczka Żeglugi Szczecińskiej.
Aplikacja Visit Szczecin została stworzona 7 lat temu.