Każdego dnia zmienia się okolica przy budowanym Węźle Łękno. Większość prowadzonych teraz prac nie powoduje jeszcze zmian w organizacji ruchu.
Asfaltowane są między innymi części starych jezdni alei Wojska Polskiego w stronę jeziora Głębokie.
Nową nawierzchnię widać już przy Rajskim Ogrodzie, ale też za pierwszym z wiaduktów nowego węzła, jak informuje dyrektor kontraktu Piotr Arabczyk.
- Tak, położyliście asfalt, właśnie po tym asfalcie chcemy puścić ruch, przebudowujemy dalej odcinki gazów w miejscach, które są teraz dostępne, robimy ścieżkę rowerową na obwodnicy - mówi Arabczyk.
Poważne utrudnienia i duże zmiany w organizacji ruchu wprowadzane będą już za 2 lub 3 tygodnie - dodaje Arabczyk.
- W październiku chcemy przerzucić ruch na długą nitkę alei Wojska Polskiego, czyli otwieramy nitkę, która będzie w kierunku Głębokiego. Zamykamy nitkę w kierunku miasta. Również na okres około miesiąca musimy zamknąć ulicę Traugutta przy wjeździe do Wojska Polskiego - mówi Arabczyk.
Również w październiku rozpocznie się asfaltowane jezdni kolejnego odcinka trasy średnicowej miedzy ulicą Arkońską a aleją Wojska Polskiego.
Nową nawierzchnię widać już przy Rajskim Ogrodzie, ale też za pierwszym z wiaduktów nowego węzła, jak informuje dyrektor kontraktu Piotr Arabczyk.
- Tak, położyliście asfalt, właśnie po tym asfalcie chcemy puścić ruch, przebudowujemy dalej odcinki gazów w miejscach, które są teraz dostępne, robimy ścieżkę rowerową na obwodnicy - mówi Arabczyk.
Poważne utrudnienia i duże zmiany w organizacji ruchu wprowadzane będą już za 2 lub 3 tygodnie - dodaje Arabczyk.
- W październiku chcemy przerzucić ruch na długą nitkę alei Wojska Polskiego, czyli otwieramy nitkę, która będzie w kierunku Głębokiego. Zamykamy nitkę w kierunku miasta. Również na okres około miesiąca musimy zamknąć ulicę Traugutta przy wjeździe do Wojska Polskiego - mówi Arabczyk.
Również w październiku rozpocznie się asfaltowane jezdni kolejnego odcinka trasy średnicowej miedzy ulicą Arkońską a aleją Wojska Polskiego.
Dodaj komentarz 2 komentarze
W jaki sposób oni chcą przerzucić ruch na drugą nitkę Wojska Polskiego? Skoro nie ma wykonanego jeszcze wiaduktu nad budowanymi jezdniami Obwodnicy Śródmiejskiej, która ma przebiegać w miejscu, gdzie aktualnie jest wiadukt nad torami przy Traugutta. (Chyba należałoby cały/pół wiaduktu rozebrać i zrobić to jak te 10 metrów dalej, pale i później zbrojenie samego wiaduktu).
Wydaje mi się że przerzucenie ruchu potrzebne jest właśnie po to aby po drugiej stronie wykonać wiadukt pod przesuniętą linie kolejową. Wtedy dopiero będą mogli zabierać się ze wiadukty nad przyszłymi drogami obwodnicy aby nie wstrzymywać ruchu kolejowego do Polic.