Morska Stocznia Remontowa Gryfia remontuje statki przystosowane do obsługi platform wiertniczych.
Dziś są trzy tego typu jednostki. To efekt koniunktury w wydobyciu ropy naftowej - mówi Amarendra Roy, dyrektor handlowy stoczni.
- Wszystkie rodzaje. Są w stoczni promy, masowce, kontenerowce i offshore'owe. Dzisiaj jest potrzebne doświadczenie stoczni, żeby flota trzymała się w formie i żeby służyły podczas budowy i obsługi platform - mówi Roy.
Na największym doku nr 5 remont przechodzi prom "Wawel", należący do Polskiej Żeglugi Bałtyckiej.
- Robiliśmy remonty napędów standardowo konserwacyjne, plus w pomieszczeniach różnego rodzaju ślusarskie i maszynowe prace wykonujemy. Następny w kolejce czeka już "Wawel", kończy się do końca tego miesiąca. W poniedziałek będzie postawiona druga jednostka - "Mazovia" i też pójdzie zaraz po tym na dok - mówi dyrektor handlowy stoczni.
W tym roku MSR Gryfia zamierza wyremontować ponad 100 jednostek. Zgodnie z planem, stocznia chce przyjąć pierwszy statek na budowany dok numer 8 pod koniec 2024 roku.
- Wszystkie rodzaje. Są w stoczni promy, masowce, kontenerowce i offshore'owe. Dzisiaj jest potrzebne doświadczenie stoczni, żeby flota trzymała się w formie i żeby służyły podczas budowy i obsługi platform - mówi Roy.
Na największym doku nr 5 remont przechodzi prom "Wawel", należący do Polskiej Żeglugi Bałtyckiej.
- Robiliśmy remonty napędów standardowo konserwacyjne, plus w pomieszczeniach różnego rodzaju ślusarskie i maszynowe prace wykonujemy. Następny w kolejce czeka już "Wawel", kończy się do końca tego miesiąca. W poniedziałek będzie postawiona druga jednostka - "Mazovia" i też pójdzie zaraz po tym na dok - mówi dyrektor handlowy stoczni.
W tym roku MSR Gryfia zamierza wyremontować ponad 100 jednostek. Zgodnie z planem, stocznia chce przyjąć pierwszy statek na budowany dok numer 8 pod koniec 2024 roku.
Dziś są trzy tego typu jednostki. To efekt koniunktury w wydobyciu ropy naftowej - mówi Amarendra Roy, dyrektor handlowy stoczni.