Gra samochodowa, na którą czekali chyba wszyscy fani wirtualnego jeżdżenia. Wyobraźnię rozpalały oszałamiające obrazki czy filmy pokazujący wizualne "rozpasanie" Project CARS. Z tego zresztą między innymi powodu premierę wielokrotnie przekładano. Ale, chociaż oczywiście ważne jest, jak ta produkcja wygląda, o wiele istotniejsze jest pytanie: jak się jeździ? Czy ta gra sprawi frajdę miłośnikowi zręcznościowej szalonej jazdy, który gra na padzie? Czy to produkcja - co w sumie zapowiadano - adresowana raczej do hardkorowców, symulator samochodu z ultra realistyczną fizyką, do którego wręcz niezbędna jest kierownica? Wreszcie: czy twórcy spełnili obietnice dotyczące oprawy graficznej i która wersja - konsolowa czy PC-towa - wygląda lepiej? A może inaczej - o ile gorzej na konsolach i czy wciąż bardzo dobrze? Odpowiadamy w Giermaszu na wszystkie te pytania, testowaliśmy Project CARS na konsoli z podłączonym padem i PC z kierownicą. Posłuchajcie naszej rozmowy o tej, powiedzmy szczerze, świetnej samochodówce.
Giermasz - cotygodniowa audycja poświęcona grom komputerowym, zwłaszcza polskim. Prowadzą ją Michał Król i Kacper Narodzonek, a wspomaga ich Jarek Gowin.
Premiera nowego programu na stronie internetowej zawsze w sobotę, tego dnia w wersji skróconej usłyszeć ją można po godzinie 9 na antenie Radia Szczecin i Radia Szczecin Extra.