Szczeciński oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad wybrał wykonawcę, który zaprojektuje planowaną Obwodnicę Kołbaskowa.
Najkorzystniejszą ofertę złożyła szczecińska firma "Pracownia Projektowa Dróg i Mostów DiM", która zaproponowała cenę nieco ponad 1,5 mln złotych. Umowa może być podpisana w tym roku.
- Będzie to 6 kilometrów nowej drogi. Początek - na Węźle Kołbaskowo. Koniec inwestycji - na drodze nr 13, za Kołbaskowem, w kierunku Rosówka - poinformował dyrektor oddziału, Łukasz Lendner.
Pozostali oferenci mogą się jednak jeszcze odwołać. Co to oznacza?
- Termin podpisania umowy może się zmieniać, bo odwołania muszą być rozpatrzone przez Krajową Izbę Odwoławczą - podkreślił rzecznik Oddziału, Mateusz Grzeszczuk.
Elementem obwodnicy Kołbaskowa będzie duży węzeł, który będzie integralną częścią przyszłej Obwodnicy Zachodniej Szczecina.
- Będzie to 6 kilometrów nowej drogi. Początek - na Węźle Kołbaskowo. Koniec inwestycji - na drodze nr 13, za Kołbaskowem, w kierunku Rosówka - poinformował dyrektor oddziału, Łukasz Lendner.
Pozostali oferenci mogą się jednak jeszcze odwołać. Co to oznacza?
- Termin podpisania umowy może się zmieniać, bo odwołania muszą być rozpatrzone przez Krajową Izbę Odwoławczą - podkreślił rzecznik Oddziału, Mateusz Grzeszczuk.
Elementem obwodnicy Kołbaskowa będzie duży węzeł, który będzie integralną częścią przyszłej Obwodnicy Zachodniej Szczecina.
Dodaj komentarz 3 komentarze
a tak przy okazji zapytam:
co tam słychać na budowie Zachodniej Obwodnicy Szczecina?
@Janek .N
Węzeł Kołbaskowo na autostradzie A1 jest ... początkiem zachodniej obwodnicy Szczecina.
No i właśnie z tym węzłem nic nie będzie się póki co dziać. Bo obwodnica Kołbaskowa zaczyna się za węzłem a obwodnica Przecławia i Warzymic będzie się kończyć, póki co, w Smetowicach bo na więcej nie ma projektu. Mimo że GDDKiA, rok temu, w trakcie kampanii zapewniala że Energopol przygotował dokumentację na całą drogę.