Radio SzczecinRadio Szczecin » Region
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

Zakład ma tyle zleceń, że kontraktuje już remonty na przełom grudnia i stycznia. Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin]
Zakład ma tyle zleceń, że kontraktuje już remonty na przełom grudnia i stycznia. Fot. Robert Stachnik [Radio Szczecin]
Nawet dwustu pracowników zatrudni Morska Stocznia Remontowa Gryfia. Głównie chodzi o ludzi do produkcji. Zakład ma tyle zleceń, że kontraktuje już remonty na przełom grudnia i stycznia.
- To są spawacze, instalatorzy, mechanicy, dokerzy..., właściwie wszystkie specjalności, które stanowią o produkcji i działalności stoczni remontowej - wylicza prezes Gryfii, Krzysztof Zaremba.

Po raz pierwszy prezes Gryfii poinformował o planowanej dacie oddania nowego, większego doku pływającego dla Morskiej Stoczni Remontowej.

- Dok nr 8 jest w budowie, mamy nadzieję, że uruchomimy go w drugiej połowie przyszłego roku. Data jest jednak niezobowiązująca, bo wykonawca, nasza siostrzana firma, czyli Stocznia Szczecińska musi dokonać tej budowy, ale jestem optymistą - dodał Zaremba.

Gryfia zleciła budowę doku pływającego Stoczni Szczecińskiej Wulkan. Gryfia musi na wyspie przystosować teren, gdzie nowy dok zostanie zacumowany.
- To są spawacze, instalatorzy, mechanicy, dokerzy..., właściwie wszystkie specjalności, które stanowią o produkcji i działalności stoczni remontowej - wylicza prezes Gryfii, Krzysztof Zaremba.
- Dok nr 8 jest w budowie, mamy nadzieję, że uruchomimy go w drugiej połowie przyszłego roku. Data jest jednak niezobowiązująca, bo wykonawca, nasza siostrzana firma, czyli Stocznia Szczecińska musi dokonać tej budowy, ale jestem optymistą - dodał Zaremba.

Dodaj komentarz 10 komentarzy

Skoro "tyle" zleceń, to może otworzyć zakład w Świnoujściu?
Choćby na weekend, by rozładować ten "tłok"...
Hipokryzja tych ludzi sięga granic zbliżają się już to swoich poprzedników z platformy w propagandzie, zleceń więcej bo rozwaliliscie świetną stocznie w Świnoujściu, i przejeliscie ich klientów a brakuje ludzi?! A jak potraktowaliscie stoczniowców ze Świnoujścia? Którzy pytali o dofinansowanie do dojazdow, jak pytali co stocznia może im zaoferować, jakie stanowiska jakie warunki? Jak niepotrzebne śmieci, jak balast którego trzeba się pozbyć, a to byli fachowcy pełną gębą, dużo produkcyjnych a teraz smiecie takie bzdury wygadywac, polegniecie przez to jako partia za takie dyletanctwo, a z dokiem termin z czapy jak z promem nic się nie zmieni, nie ucYcie się na błędach, wstyd dla was po wsze czasy, kto jest w branży wie jak jest naprawdę
Bardzo dobre wiadomości. Gdyby PO nie zlikwidowała połowę Gryfii w Szczecinie, to byłyby jeszcze lepsze.
Wspaniała propaganda sukcesu. Zlikwidować jedną stocznię i przejąć jej kontrakty. Obwieścić sukces i szukać pracowników. Dok w budowie? Tak jak promy? Brak terminu końca tej budowy? Wspaniale. Pełen profesjonalizm. Tymczasem prom PŻB przechodzi remont w prywatnej stoczni. Mi to nie przeszkadza, ale może prezes z PiSu wyjaśni dlaczego nie ichnia stocznia.
Jak widać po niektórych komentarzach, niektórzy paski z tvpinfo ryją na pamięć i świecą ich znajomością na forum. Brawo, prezes będzie z was dumny.
Pawełku, likwidacja CAŁEJ stoczni w Świnoujściu a w następstwie przejęcie jej zamówień (nie mając do tego odpowiedniej kadry) to są bardzo dobre wiadomości? Śmiem twierdzić że były by dużo lepsze gdyby politycy nie kłamali i w Szczecinie budował by się prom. Albo chociaż fundamenty wiatraków, ale w ramach obudowy przemysłu w Szczecinie obie te rzeczy będą robione w Trójmieście :)
Tylko "nowi stoczniowcy" ?
A starzy nie mogą być ?
Niech zatrudni tych ze Świnoujścia !
Nikt inny chłopcze, gdyby Tusk nie zlikwidował Stoczni Szczecińskiej, to promy by budowano u nas już dawno temu. Trudno jest odtworzyć i postawić na nogi dużą zlikwidowaną i rozkradzioną stocznię. Jak opłacało się budowanie podstaw do elektrowni, a nie wiatraków, widać na przykładzie Bilfinger, który się zwinął razem z niemieckimi właścicielami zanim zaczął na dobre działać.
"Trudno jest odtworzyć i postawić na nogi dużą zlikwidowaną i rozkradzioną stocznię. "
Ale TO nie przeszkadzało oszukiwać wszystkich dookoła, że się właśnie teraz ją odbudowuje i że zaraz będą promy, a przy okazji rozkradać dziesiątki milionów złotych, zajmować stanowiska prezesek, prezesów i doić kasę na makasa!
TO nie przeszkadzało.
TO nie przeszkadzało też ZLIKWIDOWAĆ prosperującą STOCZNIĘ w Świnoujściu, bo m.in. prezesowi "cieńszko dojeszczać" było. Ale lekką łapką stocznię zlikwidował.

Najnowsze Szczecin Region Polska i świat Sport Kultura Biznes

  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Autopromocja  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz
  Reklama  
Zobacz

radioszczecin.tv

Najnowsze podcasty