Oba będą niskopodłogowe, klimatyzowane, pomieszczą 196 pasażerów, będą miały także gniazda do ładowania telefonów komórkowych.
Do tego każdy z nich będzie dwukierunkowy - to znaczy, że będą miały kabiny motorniczego z obu stron. Dzięki temu tramwaje mogą np. obsługiwać linie, na której nie ma pętli do zawracania - wystarczy, że kierujący przesiądzie się do drugiej kabiny.
Tramwaje dostarczy firma Modertrans z Poznania. Ich koszt to prawie 12 milionów złotych. Na szczecińskich torach pojawią się w przyszłym roku.
Tramwaje dostarczy firma Modertrans z Poznania. Ich koszt to prawie 12 milionów złotych. Na szczecińskich torach pojawią się w przyszłym roku.
Dodaj komentarz 2 komentarze
A gdzie u nas w Szczecinie nie ma pętli tramwajowych bez możliwości zawracania ?
Polecam zapytać motorniczych o jakoś tych wozów
nikt tym nie chce jeździć wykonanie i jakość jest tragiczna wozy przestarzałe niewygodne i bardzo bardzo awaryjne
może by pani Pieczyńska powiedziała ile razy obecnie eksploatowane dwa te wynalazki zjeżdżają z Lini w miesiącu .?